muis tegelijk gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

dion1995

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2014
hallo,

ik wil graag mijn muis en toetsenboord tegelijk gebruiken op 2 openstaande programma's. is dat mogelijk??
overal gezocht maar kon niks vinden.

alvast bedankt

Het is mij helaas niet duidelijk wat je precies wil eigenlijk. Wat wil je met je toetsenbord doen wat je met je muis ook doet bijvoorbeeld? Graag even wat meer uitleg.

Oh enne, welkom op Helpmij :thumb:

Bedankt!

als ik bijvoorbeeld 2 spellen heb openstaan. Dan kan je er maar op 1 tegelijk bewegen. en ik wil dat ze alle 2 tegelijk reageren op 1 muis/toetsenboord beweging. snap je wat ik bedoel?

Alvast bedankt

Halolo. Heb je een muis op afstandsbediening, batterijtje erin enz enz. En dan en/of bijvoorbeeld met een USB tje ergens in. Ik noem maar wat een logitech muis en toetsenbord. Met toets ALT Tab tegelijk schakelen. Vaak kun je maar een tegelijk bewegen. Oef.

En of dit Klikje of dit klikje

Laatst bewerkt:
ik heb een muis met usb aansluiting. gxt 25 als het goed is

In Windows heeft slechts 1 progamma de focus zoals dat heet. Dit programma ontvangt effectief de inputsignalen van toetsenbord en muis. Je idee gaat dus per definitie niet werken.

Je kunt met de toetscombinatie ALT-TAB wel makkelijk wisselen tussen beide Windows, maar tegelijkertijd zal nooit gaan om de reden die RogerS als genoemd heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan