Muis/Toetsenbord opname na doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bisopn

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
ik zoek een programma dat de buisklik opname in windows na doet. dit zal lijktmij wel bestaan. maar hoe heeet dit.
het opnemen van het klikken van de muis. en dat windows dat dan (bij starten van een filetje) zelf doet.:thumb:
muis beweging toetsenbord typen, alles. wat pc automatich doet...
Hoe heet dat.

ik zouw zeggen geef autoit een eens een poging this meer gebruikt voor schripting maar je kan er muis en keybord beweegingen mee opnemen en afspelen

srry ik hoopte da je van schripten hield als ik ik ben op et moment een uit weg aan het zoeken voor je plz geef me eve en hopenlek zal ik je snel andwoord kunnen geeven met een uitgebrijde uitleg en wees niet bang ik laat je geen enkele code schijven

ow hier is alvast een voorbeeld wa je der mee zouw kunnen doen als je de schript taal zouw wille leren

http://www.youtube.com/watch?v=Gl3brW22XNs

Laatst bewerkt:
ik weet niet waar dit heengaat. maar dat is een spelletje lijkt wel.
ik wil gewoon wat windows na doet. dus een ingeprogrameeerde robot.

oke ik heb gevonde waar je naar vroeg

this simpel in gebruik en het doet gewoon wat het moet doen en het is gratis

het heet autohotkey
http://www.autohotkey.com/

het heeft een recorder dus geen gedoe met schripting

ik zouw zeggen download het en install het

ik zal je nu uitleggen hoe het werkt

stap 1
start->all programs ->autohotkey-> en start dan auto schript writer (recorder)
en dan moet je dit zien
1-1.jpg

stap 2
dan klik je op windows text zodat die ook ingedrukt is en dan klik je links bove op arecord
en dan neemt die alle keystrokes en muis movemend op voor je tot dat je op stop klikt
3-1.jpg

daarna klik je op clean en dan save en geef het een naam

stap 3
wat je dan doet is dit openen
start->all programs ->autohotkey-> Convert .ahk to .exe
4-1.jpg

stap 4
wat je dan doet met die converter is dit bij sourche klik je op browse en dan selecteer je de file die je met de recorder hebt gemaakt
bij destination doe je browse en slecteerd waar je de exe wil hebben en welke naam en dan klik je op convert en klaar is kees start de exe en hij doet wa je had opgenomen

hopenlek andwoord ik hiermee je vraag ^^

nog eve omdat plaatje 3 anders is omdat op me laptop waar ik op begon nogal sloom is en beetje bagger draait benk verder gegaan op me main machine plz negeer et rechterdeel van het scherm this dualschreen^^

Laatst bewerkt:
:psuper dit was wat ik nodig hat, al jaren en weken was ik hier naar opzoek.:thumb:

:Djnjnjnjnjnjnjnjnjn

Laatst bewerkt:
ben blij da je der blij mee bend ow en vergeet nie dese thread als vraag beandwoord te zette^^

wat ik wel jammer vind is dat het zo snel gaat.
als ik opneem, start alle programma's dat dat uitklapt. en open wat. dan stopt het als het afspeelt.
omdat het openklappen niet zo snel opengaaat van menu start. alle programma's
kan de snelheid ook ergens verandert worden ?

ik snap je vraag nie helemaal bedoel je dat je muis te snel gaat ???? wat ik je dan aanraad draai dan eve een paar keer of w8 eve met op het volgende dinge te klikken^^

en anders ben ik tog bang dat je zouw gaan moete betalen voor da andere programma wak zij die betaalde want daar in kan je de speed aan passen of nog een optie is te leren schripten

w88 heeft geen zin, het knalt gewoon in een keer de opgeneme windows op.
dat wat in menu start klikte en open moest klappen. heb ik opgelost met bij het opnemen te klikken dus niet wachten met uitlappen/ daar is dat afspelen te snel voor. maar klikken bij jet openklappen van de map in menu start.
anders loopt het script vast!!!

stap 4

oke ik heb gevonde waar je naar vroeg

this simpel in gebruik en het doet gewoon wat het moet doen en het is gratis

het heet autohotkey
http://www.autohotkey.com/

het heeft een recorder dus geen gedoe met schripting

ik zouw zeggen download het en install het

ik zal je nu uitleggen hoe het werkt

stap 1
start->all programs ->autohotkey-> en start dan auto schript writer (recorder)
en dan moet je dit zien
1-1.jpg

stap 2
dan klik je op windows text zodat die ook ingedrukt is en dan klik je links bove op arecord
en dan neemt die alle keystrokes en muis movemend op voor je tot dat je op stop klikt
3-1.jpg

daarna klik je op clean en dan save en geef het een naam

stap 3
wat je dan doet is dit openen
start->all programs ->autohotkey-> Convert .ahk to .exe
4-1.jpg

stap 4
wat je dan doet met die converter is dit bij sourche klik je op browse en dan selecteer je de file die je met de recorder hebt gemaakt
bij destination doe je browse en slecteerd waar je de exe wil hebben en welke naam en dan klik je op convert en klaar is kees start de exe en hij doet wa je had opgenomen

hopenlek andwoord ik hiermee je vraag ^^

nog eve omdat plaatje 3 anders is omdat op me laptop waar ik op begon nogal sloom is en beetje bagger draait benk verder gegaan op me main machine plz negeer et rechterdeel van het scherm this dualschreen^^

hallo ik wil dit graag ook gebruiken maar die stap4 snap ik ni wil je die is beter uitleggen
groetjes arie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan