Muis van streek?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laura91

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Hallo beste mensen,
Ik zit me al heel de tijd DOOD te ergeren aan een muis die irritant scrollt.. Hij scrollt zeg maar schokkerig en niet gewoon zoals normaal.Ik zie eerst een soort streep door eht beeld gaan en daarna scrollt de muis pas.
Ik heb pas windows opnieuw geinstalleerd en weet niet of dit ermee te maken kan hebben? Nadat ik het had geïnstalleerd deed de muis eerst gewoon normaal, en toen opeens in Word gebeurde er iets, toen ik een bestand opende..:confused: Kan iemand mij misschien een tip geven what to do?:rolleyes: ;)

Alvast bedankt!:thumb:

Wat voor soort muis praten wij over!

Muis schoonmaken?
Gebruik je een ander soort ondergrond als normaal?
Batterij misschien leeg?

Mog foutmeldingen gekregen de laatste tijd?

Muis met een Balletje? schoonmaken

Met een lichtje? vlakke effen ondergrond gebruiken.

Met Batterij?baterij bijna leeg.

Het is een muis van Trust en het is er één met een lichtje.. maar ik gebruik dezelfde ondergrond (muismat) als eerst dus daar ligt het niet aan denk ik.. en ik heb geen foutmeldingen gekregen..:confused:

Kijk eens of er stof voor het lampje zit.....had ik ook eens ,en me rot gezocht

Kijk eens of er stof voor het lampje zit.....had ik ook eens ,en me rot gezocht

Het zou best kunnen dat er stof voor zit.. Maar ik zal het laten weten als dit niet helpt! (Waarschijnlijk morgen ghehe :rolleyes:) Iig bedankt voor de moeite!:D

Scrollen heeft niks met het lampje te maken volgens mij hoor :confused:

Nee je hebt gelijk, want bij andere muizen die ik net heb geprobeerd reageerde mijn computer er precies hetzelfde op.. Kan het een virus zijn ofzo?:confused: Of ligt het aan instellingen?:confused:

Zou kunnen? effe scannen.

Of effe de instelling nakijken via Confugiratie scherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan