muis vast... hele pc vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

anoli

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2001
Ik heb een probleem zoals zo vele hier hebben. Maar mijn probleem is vreemd.. heel vreemd.
Ik heb WIndows XP en een draadloze logitech muis.
Aanmelden via gebruiker (2 gebruikers actief)
Bij t inloggen blijft de muis hangen (freeze) en moet ik de stekker weer uit de pc trekken want zelfs op alt+control+delete reageert ie niet.
Het maakt niet uit of ik onder A of B inlog want deze kuren komen of bij de 1 of bij de ander voor. Wie weet raad? Is t de muis of heeft t misschien met gebruikers instelling te maken ofzo?? Geen flauw idee.
Als de pc t eenmaal doet, dan ook geen problemen meer. Wie weet t? Ik heb t al opgegeven.

Probeer even een normale muis te installeren om te kijken of het dan over is. Dan weet je in ieder geval waar het em in zit.

doet t..

met een andere muis doet ie t wel. Maar met deze nieuwere draadloze versie van logitech doet ie t ook. Echter komt het soms/regelmatig voor dat ie bij 1 van de 2 gebruikers vast loopt. Nooit bij beiden.
Wat zijn de eventuele consequenties om slechts in gebruikers profiel in te voeren? (qua muis en qua andere instellingen?)

Zou ik zo niet weten. Maar je moet wel de oude mousedriver verwijderen en de laatste versie ophalen bij www.logitech.com die bij jouw muis hoort (als je dat al niet gedaan hebt).

driver muis

Ik heb het e.e.a. laten doen. Heb geen idee of de oude drivers eruit zijn gehaald.
Hoe kan ik dat doen en waar moet ik t kunnen vinden? Volgens mij is de nieuwe driver er wel, ik kan me heugen dat er een cd-rom bijgeleverd is bij t toetsenbord en de muis. Waar haal ik de oude driver vandaan?

Je kunt bij Configuratiescherm-->systeem-->hardware-->apparaatbeheer-->muizen etc.-->logitech muis deze met de r.muisknop verwijderen daarna de nw. driver van de logitech site installeren opn. opstarten en Win. vindt nw. hardware (je muis) en volg de wizard.

Let wel eerst de nw. drivers ophalen bij logitech dit zelfde kun je ook met je toetsenbord doen maar die geeft geen problemen dus die kun je gewoon updaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan