Muis versleten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

robato

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2005
Sinds een week maakt mjn draadloze muis (logitech, plusminus vier jaar oud en dus nog met een balletje) een soort van stotterende bewegingen als ik hem over het scherm beweeg ( voor de lolbroeken onder ons, ik bedoel dus het aanwijspijltje :rolleyes: ). Ook is het soms moeilijk om met het pijltje op een bepaald punt in het scherm te komen. De muis is helemaal schoongemaakt, ik heb al ik weet niet hoe vaak een ander kanaal gezocht met het knopje aan de onderkant van de muis en de "thuisbasis" van de muis staat ook goed in de buurt. Heb de nieuwste virusscanner en firewall van Mcafee, dus een virus lijkt me onwaarschijnlijk. Is het gewoon slijtage na 4 tot 5 jaar intensief gebruik of is er nog een oplossing voor?

Heb je ook wel de asjes goed schoongemaakt,als daar nog wat aanslg op zit heb je dat ook

Asjes zijn wonderbaarlijk schoon, kan het dus ook niet zijn. Maar bedankt voor je rappe reply.:)

Balletje ook al eens helemaal ontvet/schoongemaakt? Zo balletje kan aardig smerig zijn van aanslag

Hoi,
Wat ik nu tik helpt je niet van je probleem af,

Koop in vredesnaam een optische muis. scheelt je een hoop ellende. Voor een euro of 10 heb je een goede muis.

Balletje schoonmaken kan ook nog eens helpen, of het balletje opnieuw in de muis stoppen. Soms zit dat ding niet lekker.

Sinds ik zo'n optisch ding heb, schiet ik veel makkelijker mensen dood in BF2. ( Een voorbeeldje) ben verder niet geweldadig aangelegd hoor.)

Dit hadden ze me een paar jaar geleden al moeten zeggen. Had een hoop schoonmaak en frustratie gescheeld.

Laatst bewerkt:
De mat is zo glad als een biljartlaken en ook net zo vlak, de muisbal heb ik net met alcohol gereinigd. Tevergeefs, het helpt niet. Ik wil ook wel een optische muis kopen en eigenlijk het liefst een met laser ( wil er toch weer een paar jaar mee vooruit ), maar ja, onzin om iets te kopen als je oude muis nog goed is, toch? Maar diep in mijn consumentenhart kijkend koop ik het liefst meteen de lasermuis van Logitech.

lasermuis heb je niet nodig als je een gewone computer gebruik. Tenzij je een echte hardcore game bent of erg met pixels werkt (design, websites etc.) Anders is het nog niet echt een must.

Ik weet het, maar dat is wel een muis die oplaadbaar is, en ik bedoel ook de mx1000 van ongeveer 60 euro, niet die echte gamermuis van 100 euro.

Is dit probleem dan ineens gekomen, of is het een "langzaam" proces geweest.

Alle replies in dit topic zouden normaal gesproken het probleem moeten oplossen.

muis die oplaadbaar is?
Alle muizen kan je opladen als ze draadloos zijn. Ik heb 1x een draadloze muis gehad en dat was ook voor het laatst. Om de 2-4 dagen moest ik de batterijen vervangen. En ik heb helemaal geen last van een draadje.... :D

Probleem is ineens ontstaan, maar ik was iets te voorbarig met mijn laatste mededeling, alles is weer bij het oude, oftewel een goed werkende draadloze muis, het lag w.s. aan een muismat die wel glad en effen was maar niet hyperschoon, nu wel dus. Mijn muis doet overigens heel lang met mijn oplaadbare batterijen, geen probleem dus. De oplaadbare muis die ik bedoel heeft zelf een soort van accu ( batterijen zo je wilt ) die constant oplaadt als je hem in de houder zet, dus nooit meer verwisselen van batterijen. Het gaat overigens over de mx1000 van Logitech. Leek mij wel een leuke muis, maar daarover kunnen de meningen verschillen. Probleem is dus opgelost, bedankt:thumb:

O ja, en die mx1000 koop ik dus niet (wel een beetje jammer ), want de muis is niet dood, maar leeft.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan