Muis verspringt > touchpad uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

WaltM

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2009
Hallo,

Na reparatie van de harde schijf en ram geheugen en vervolgens opnieuw windows installeren door Dell verspringt mijn muis telkens naar een ander eerder gedeelte van de zin. Hierdoor krijg ik rare woorden en zinnen.

Ik wil dit verhelpen en heb geprobeerd om mijn touchpad uit te zetten maar het is me nog niet gelukt.
Er zit een knop op mijn Dell XPS 17 laptop waarmee je je touchpad uitschakelt maar dit werkt niet.
Ik heb dus via Eigenschappen muis geprobeerd om het aan te passen maar zover kom ik niet, want ik kan het niet vinden. (zie bijlage foto)
Het lijkt wel of de touchpad niet weergeven wordt.touchpad.jpg
Kunnen jullie me helpen?

Mvg,

Walt

De touchpad is de PS2 muis.

Heb je overigens alle drivers geinstalleerd van de laptop, dus ook de multimedia toetsen? Dat is waarschijnlijk de reden waarom de knop niks doet.

Als ik bij apparaatbeheer bij PS2 en bij toetsenbord standaard zoek naar beschikbare stuurpgrogramma's vind hij geen nieuwere..
Of doe ik het verkeerd?
Alle windows updates heb ik overigens ook al geinstalleerd.
PS2 drivers ook al verwijderd en opnieuw geinstalleerd

Laatst bewerkt:
Zodra jij je touchpad de-installeerd (Dus de PS2 muis-driver verwijderen in Apparaatbeheer), word 'ie niet meer aangesproken en zou 'ie niet (mogen) werken.

Hmm. Ja dan deinstalleerd hij hem dus gelijk. Dit is alleen optie voor wanneer een muis gebruikt wordt.
Is er geen mogelijkheid om de gevoeligheid oid aan te passen, want voorheen was dit nooit..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan