Muis vertraagd bij een aantal progjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul-RT

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
6 dec 2003
Wie het weet mag het zeggen.
Als ik msn (7) of PalTalk of Google Earth open (andere progjes nog niets gemerkt) gaat de beweeg snelheid van mijn muis naar ongeveer 50%.
De settings van de muis worden niet aangepast, maar hij beweegt gewoon niet vlugger.

Erg irritant. Wie weet de oorzaak of oplossing?

Kijk eens in het configuratiescherm / muis. (dubbelklikken)
Als het goed is staat er een optie: Versnelling in games uitschakelen.
Haal daar het vinkje weg.

Zo zit het tenminste bij mijn muis. (Logitech)

Nee, die optie heb ik niet. Probleem dus nog niet opgelost.
Enneh, het is een Logitech M-RN67 Cordless mouse, met scrollwieltje en balletje.

Laatst bewerkt:
Heb je de driver van je muis geïnstalleerd?

Uiteraard. Is een muis van heel wat jaartjes oud, en werkt perfect.
Laatste her-installatie van mijn pc is ongeveer 1/2 jaar geleden. 1 va de eerste dingen is de muis-driver.
Dit probleem bestaat pas een maand of 2.

Vreemd, ik had het ook met mijn cordless wheel muis van Logitech (ps2), nadat ik een usb muis had aangeschaft was het probleem over, ben er nooit achtergekomen wat nu het probleem veroorzaakt heeft.
Die oude muis had ook geen recente drivers meer, misschien dat daar het probleem heeft gelegen.

Dit is een cordless Wheel mouse, met balletje.
Ook op usb.

Nog iemand een idee?

heej

Nu je hebt over dezelfde type muis hebt ik heb hier 1 liggen gewoon los gekregen maar ik wil weten hoe ik m kan verbinden met mijn pc , moet ik software voor hebben ofzo want k heb aleen de muis gekregen en heb batterijen in gedaan zo lang iemand iets weet over deze muis zou ik graag antwoord willen hebben
alvast bedankt ,

gr fouad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan