Muis werkt alleen in veilig modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heidi 32

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Hai ik probeer de pc te maken van mijn broertje. Daar werkt de muis niet goed. als we de computer opstarten doet de muis niets. Deze werkt alleen in veilig modules (of is het modus) nou ja, in elk geval doet ie het dus niet lekker. Wie kan mij verder helpen.

Alvast bedankt.

Verwijder in de veilige modus de muisdrivers. Reboot daarna op de normale manier en installeer, indien gewenst, de muisdrivers weer. Download dan wel de meest nieuwe versie.

He hartstikke bedankt, maar nu zal ik wel erg dom klinken, maar verwijder ik deze muisdrivers bij software toevoegen en verwijderen of zo iets.

Ik werk zelf met een mac zie je, en ik mag de familie helpen met hun pc. Werkt niet helemaal.

Ja, dat kan, hangt af van het merk muis. Soms staat er een deïnstalleerprogrammaatje in het startmenu (Start>programma's>Logitech bijvoorbeeld).

Muis

Ligt een klein beetje aan de windows versie maar ga naar start en daarna instellingen daarna configuratie scherm, daar vind je muis eigenschappen.
Daar zou je hem kunnen verwijderen.

Daarna opnieuw opstarten, meestal werkt een muis ook zonder drivers, windows heeft al een ingebouwde driver maar meestal werken daarmee niet de speciale knoppen en of functies.

Succes. jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan