Muis werkt niet meer na opnieuw inpluggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo17

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Hallo,

Ik heb daarstraks de muis opnieuw in de ps/2 aansluiting gedaan. Ik was gewoon aan het computeren, muis werkte perfect, maar na opnieuw aansluiten wordt hij niet eens meer herkend bij apparaatbeheer of hij configuratiescherm->muis.

Andere muis in USB-poort gedaan en die werkte meteen, maar die andere muis vind ik prettiger en een normale ps/2 aansluiting heeft ook mijn voorkeur.

Waar kan het aan liggen dat de werkende muis het van het een op het andere moment niet meer doet en hoe is dit te verhelpen?

Alvast bedankt,

Theo :o

Bij een ps2 muis moet je de pc opnieuw opstarten, anders wordt de muis niet herkend. Maar deed de muis het opeens niet meer en heb je daarom de stekker eruit getrokken?

Laatst bewerkt:
Bij een ps2 muis moet je de pc opnieuw opstarten, anders wordt de muis niet herkend. Maar deed de muis het opeens niet meer en heb je daarom de stekker eruit getrokken?

Ik heb al meermaals opnieuw opgestart, maar hij wordt nog steeds niet herkend. Of moet ik hem eruithalen, afsluiten, opnieuw opstarten, afsluiten, muis erindoen en dan weer opstarten ofzo?

Hij functioneerde gewoon prima toen ik hem eruithaalde.

Of moet ik hem eruithalen, afsluiten, opnieuw opstarten, afsluiten, muis erindoen en dan weer opstarten ofzo?
Ja, dat is inderdaad het beste.

Afsluiten. Muis eruit. Opstarten, afsluiten (= geresette config).
Muis erin, opstarten.

Controleer ook je apparatenbeheer.

Het heeft het probleem inderdaad verholpen Paul, hij werkt weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan