Muis werkt niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jeff0
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeff0

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2006
:( hey wie kan mij helpen...
om mee te beginnen ik heb een laptop en daar zit zown touch ding in....MAAR!!! die werkt niet dus...ik heb alles geprobeerd om het te fixen zoals hardware tjecken maar ik kom er niet meer uit....wie o wie helpt mij....alvast bedankt

vertel welk merk en type en we kunnen zoeken voor jou

ik heb een Acer TravelMate 2310....2312LMi_L......

ik zal het proberen :thumb: alvast bedankt! als het niet lukt...dan hoor je het wel:P
Jef

het is een Synaptics Touchpad v5.9....ik heb geen ene bal verstand van een laptop en laat staan een touchpad

Hallo

Wat soms durft te helpen ....

P.c. uitschakelen ,batterijpack en netstroomadaptor verwijderen , en toestel zo een 10 tal minuten laten .

Alles terug inpluggen en proberen.

Peter

ik ga het proberen!! je/jullie horen weer van me als het gelukt is ja of nee...en bedankt voor de tip alvast!
Jef

Kijk ook ff in het BIOS of deze niet op Disabled o.i.d staat.

Jeff0 zei:
het is een Synaptics Touchpad v5.9....ik heb geen ene bal verstand van een laptop en laat staan een touchpad
Zit er ook een knopje op om de touchpad aan en uit te zetten...... voor het geval dat...... :)

Nou:D het probleem is verholpen door....de batterij eruit te halen ect...bedankt voor de tips!!!
Jef

Hallo

Graag gedaan .

Maar :

Vergeet niet om alsnog een mail te sturen naar de firma .

Waarom het betrokken motherboard in fout komt ... ???

Is uiteraard niet echt normaal te noemen .....

Reeds ettelijke p.c.'s van deze reeks hadden deze "ziekte" , daarom uiteraard deze "tip" .

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan