muis werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucmertens

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2000
Als ik een COMPAQ muis gebruik gebeurt het dat na starten de muis vast staat.Gebruik ik een microsoft muis gebeurt dat niet . Wat kan ik daar aan doen ??

lucmertens zei:
Als ik een COMPAQ muis gebruik gebeurt het dat na starten de muis vast staat.Gebruik ik een microsoft muis gebeurt dat niet . Wat kan ik daar aan doen ??
tip 1: pc booten
tip 2: bios
tip 3 die je 't eerst zal moeten proberen: concentreren en wachten op je antwoord.

helpmijertjes zei:
tip 1: pc booten
tip 2: bios
tip 3 die je 't eerst zal moeten proberen: concentreren en wachten op je antwoord.

???????
Hier kan hij niks mee...totaal onduidelijk!

lucmertens zei:

Zijn het USB of PS2 muizen. Gebruik je eventueel adaptors om bvb. van usb naar ps2 te gaan. Eventjes meer info graag.

Gewoon achteraan in de groen gekleurde ingang inpluggen ps2 dus denk ik en geen adapters of zo !!

Dan vermoed ik dat je Compaq muis overleden is.

Ik ken het zelfde probleem met een optische muis (dus niet met een balletje maar met een lampje onderop). Die muis lijkt niet op oudere computers te werken. Van hetzelfde merk heb ik gewone muizen die wel werken. Gaat het om een oudere computer? En gaat het om een optische muis die niet werkt?

Hi, Hi, dat zou erg zijn. Geef eens het typenr van die beestjes.

Met welk OS(windows) werk je? Drivers van je muis installed? Is dit niet, drivers even instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan