muis werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

limburger12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 okt 2014
Hallo,

ik heb sinds vandaag een computer in huis genomen.
nu wilde ik mijn muis er op aansluiten en hij pakt hem niet..? (toetsenbord werkt wel)
ik moest hem opnieuw installeren en dat heb ik gedaan met Windows 10 tijdens de setup deed de muis al erg raar soms pakte die hem en soms viel die weg.
nou eenmaal in Windows zelf deed de muis het heel even en heb wat video drivers kunnen downloaden van AMD site. tijdens de installatie hiervan viel de muis helemaal weg en heb van alles geprobeerd al ik zal hier onder even aan geven wat ik al heb geprobeerd:

-Alles er af gooien
-Restart computer
-muis in andere poort doen(6 stuks en zelfs op de poort waar het toetsenbord op zet werkt die niet)
-computer even laten rusten

nu ben ik met moeite in device manager gekomen.. en hier staan geen problemen en als staat er port reset fail.
en als die de muis pakt kan ik even bewegen en valt die weg en krijg ik geen icoontje meer (valt weg)

Ik zou zelf niet meer weten waar ik moet beginnen met zoeken zoon held ben ik niet met een computer

ik wil jullie bedanken voor de hulp alvast.

p.s het is een standaart muis zonder drivers
Groetjes.

Laatst bewerkt:
Heb je al eens een andere muis geprobeerd?
Ik denk dat de aansluiting of de kabel niet meer 100% is.

nee heb geen andere.
maar wat wel zo is hij werkt wel op mijn laptops?
hoe zit dat dan?

Groetjes

Naast het feit dat een muis niet zoveel kost, zou ik er toch eens ergens een proberen te lenen.
Het is inderdaad raar dat hij het op de laptops wel doet. Daar heb ik ook geen andere oplossing voor dan wat je al allemaal gedaan hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan