SPY
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 sep 2004
ik heb dit probleem nu al zeker een maand en word er gek van.
probleem is dat mijn muis om de zoveel minuten er even mee ophoudt, ik hoor dan dat
bekende "ding-dong" geluidje, (als wanneer je de muis zijn usb stekker er even uit
trekt en er weer instopt).
ik heb de driver gechecked. dat wil zeggen, windows 7 zegt me dat daar niets mee aan de
hand is, als ik m opnieuw via windows wil installen zegt windows dat je juiste en laatste
versie al is geinstalled. het gebeurt bij alles wat ik doe, of ik nu game, op op het internet
zit. ik moet dan even wachten en de muis niet bewegen. beweeg ik m wel dan ding dongt
die direct weer. het lijkt wel alsof het steeds vaker optreed.
helaas heb ik geen andere muis, anders zou ik die even kunnen testen zit ik me net te bedenken.
kan me niet voorstellen dat t aan mijn pc ligt, want die is net nieuw.
hoor graag iemands reactie, want dit gaat gewoon niet langer.
alvast bedankt,
Leon
probleem is dat mijn muis om de zoveel minuten er even mee ophoudt, ik hoor dan dat
bekende "ding-dong" geluidje, (als wanneer je de muis zijn usb stekker er even uit
trekt en er weer instopt).
ik heb de driver gechecked. dat wil zeggen, windows 7 zegt me dat daar niets mee aan de
hand is, als ik m opnieuw via windows wil installen zegt windows dat je juiste en laatste
versie al is geinstalled. het gebeurt bij alles wat ik doe, of ik nu game, op op het internet
zit. ik moet dan even wachten en de muis niet bewegen. beweeg ik m wel dan ding dongt
die direct weer. het lijkt wel alsof het steeds vaker optreed.
helaas heb ik geen andere muis, anders zou ik die even kunnen testen zit ik me net te bedenken.
kan me niet voorstellen dat t aan mijn pc ligt, want die is net nieuw.
hoor graag iemands reactie, want dit gaat gewoon niet langer.
alvast bedankt,
Leon