muis werkt soms wel, soms niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
mijn scroll wheel muis werkt soms wel, maar na een paar minuten werkt die al niet meer:confused: kan ik dit verhelpen door een bios opdate te doen?

Heb je al gekeken of er updates van de muisdrijver?

andere muis werkt wel, maar ik heb idd nog niet gekeken naar drivers, kwist niet eens dat een muis een driver heeft

kvint alleen geen driver: het is btw geen usb muis: IOWCM-B700, als ik hem aansluit dan zegt windows ook nix van nieuwe hardware

Er zijn geen drivers voor, tis een standaard PS/2 muis, dus die doen het gewoon met de standaard windows drivers.
Maareeee hoe oud is dat muisje wel niet ? ;)

Is het een muis met of zonder staart?
attachment.php

Laatst bewerkt:
met:), jah die muis heeft al aardig wat jaartjes eropzitten, maar ik versta niet dat die ineens nie meer goe werkt:confused:

Zal ook een muis met een balletje zijn? Als dat zo is: Haal het balletje er 's uit en maak de rolletjes 's schoon met een aardappelschilmesje? Je wil niet weten hoeveel troep zo'n muis verzamelt. Balletje kun je schoonmaken met een prop plakband.

Als jij ouder wordt werk je ook niet meer zo goed :p

Ik bedoel (met die staart) als het een draadloze muis was (het prototype ;) ) dan zou het kunnen liggen aan een lamp die in de buurt staat of iets anders dat electrisch is.

Weet je, verwen jezelf eens met een leuk Logitech Mx toetsenbord en muis. Kost je zoveel niet en je snapt na 2 dagen niet dat je zo lang gewacht hebt.

Kijk eens hier

Volgens mij was Skelle al op zoek naar een nieuwe pc. (Klopt?) Dus dan zou ik Elisa's raad maar opvolgen en het feest helemaal compleet maken.

Het is zo super om op een knop te kunnen drukken voor Helpmij en Google :D

Heb jij Helpmij geprogrammeerd onder een muisknop?? Dacht ik stoer te zijn met een snelkoppeling in de "Personal bar" in my very sophisticated Opera webbrowser. Maar hier kan ik niet tegenop. (Vandaar dat je altijd zo snel bent met antwoorden :D )

Nee, op het toetsenbord.
Al die grijze knoppen zijn te programmeren op een site/email/hotmail/favorieten enz.
Met de F-toetsen (12) kun je direct naar een map.
Als ik ergens ooit plezier van heb gehad dan is het dit toetsenbord wel.
attachment.php

Dus Skelle, als je niet langer wilt tobben............:D

Laatst bewerkt:
Hoei, ziet er goed uit. Nou, Skelle, ik wis' 't wel.

ik heb dan wel een nieuwe pc, maar dat betekent niet dat mijn "ouwe" wordt weggesmeten:p er is gwn een nieuwe pc gekomen omdat we met zijn zessen hier zijn en er altijd gevechten waren voor de pc, nu zijn die al een stuk vermindert, maar het gebeurt nog steeds:p

Maar ja, met je muis ben je nog niet verder!
Heeft het schoonmaken geholpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan