muis wil soms niet werken

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
mijn muis (met rood lichtje dus) is via een usb- verbinding aangesloten op pc, rechtstreeks dus. soms valt het rode licht uit en krijg ik muis alleen aan de praat door de usb-verbinding even los te maken. wat kan de oorzaak zijn?

Softwareprobleem denk ik, zijn de juiste drivers geinstalleerd en zijn ze ook up-to-date?

zou kunnen, maar de muis heeft het altijd gedaan tot nu toe. hoe zoek ik dit uit?

:) Ooof je muismat andere onder moet zetten en/of met wattenstaafje en droppel alcohol die rode lichtje onder de muis een beetje schoon maken ...:D ?? ...:thumb:

maar het lichtje gaat uit, dat is het probleem!

Dan is waarschijnlijk USB contact ietsjes aangetast en/of is beetje los ?? :( heb je niet misschien een of ander USB adapter zodat je muis via adapter proberen aansluiten kan ?? ?
-------------------
Andere muismat geprobeert ?? :( ?
28tckuu.jpg

Laatst bewerkt:
bij muismat zal het probleem niet liggen denk ik zo, die laat lichtje niet uitgaan. en wat betreft contact: als er nu af en toe beweging bij/in contact zou zitten? maar dat is niet het geval, kabel wordt niet bewogen en toch zomaar ineens -soms dus- stopt muis met werken!

Over de drivers, soms is het zo dat er een update van een driver komt.
In nederlandse windows moet je hiervoor in apparaatbeheer zijn en in de engelse bij: Device manager
Dan je muis zoeken en in de properties kijken of windows misschien een fout ziet.

Zo niet dan moet je even kijken welke driver versie je hebt en op de website van de fabrikant kijken welke versie de laatste is.

:) Weetje ergens heb ik gelezen dat als maar muismat onder rod is; .... dat die geeft af/en toe storingen bij die laser sensor licht onder de' muis...:(

:thumb: Ach oke okey ..:thumb: dan ...
Heb jij wel windows 7 ?? ...:confused: gewoon muis-driver verwijderen proberen, ... en geen andere installeren, laat muis in USB poort staan en her-start je PC dan ....:( zou helpen ?? :D....:( ?
----------------
Ruty da's geen onzin dat is werkelijkheid ...
345zn04.gif

Laatst bewerkt:
Ok, klinkt niet logisch als je kijkt naar de logica van ICT.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan