muis wilt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bono vallons

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Berichten
4
Het is wel in het engels geschreven want ik heb het van een ander forum gekopieert. Hoop dat dit geen probleem vormt.
I have a logitech mx518 (USB and with wire). I downloaded the newest setpoint(logitech software) for the mouse according to the logitech site but when I was installing it my mouse "crashed" and didn't do anything anymore. So I tried several thing uninstall setpoint reboot reinstall setpoint repoot plug-out/plug-in but none of them seems to work. The mouse does work on another pc so it has to do with the setpoint I've installed. Then I read something about "device management"(apparatenbeheer) and I cleared it there and tried some things with that but still no result the only thing windows can say me is that it's a problem with my "drivers" like I didn't knew that already but I'm kinda desperate now since I tried almost everything. Someone who can help me or a nice suggestion except formatting my pc
 
De-installeer de setpoint driver, en download een verse, en let zeer goed op de windows versie.
De-installeer de muis in apparatenbeheer.
De-installeer je usb afdeling. (poorten en hubs) in apparatenbeheer.
Laat de muis unplugged.
Reboot.

Plug de muis weer in, en als de "nieuwe hardware"-wizzard klaar is, installeer dan de software.
In princiepe moet de muis al werken zonder software.
 
Bedankt voor de snelle reactie. De setpoint heb ik reeds ge-deinstalleerd. Mijn installatie vn muis heb ik ook al ongedaan gemaakt via apparatenbeheer wat nog steeds niet hielp. Maar over die poorten en usb is dat gwn de installatie van alles onder usb-controllers en poorten ongedaan maken? dan reboot en zullen deze weer normaal geconfigureerd zijn? en dan mijn muis terug insteken? Alvast bedankt.
 
Ja, usb poorten worden ook automatisch gevonden.
Anders worden de drivers op de setup-cdrom van windows gevonden.
Of anders in de volgende locatie:
C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE En dan 1 van de sub-mappen.
 
Heb usb-controllers en poorten verwijderd dan gereboot heeft deze dus trg geinstalleerd mr muis wilt nog steeds niet. :confused:
 
Ik weet niet echt wat in men bios kijken betekent maar zou het niet raar zijn dat het daar ineens veranderd zou zijn. Als ik mijn muis nu insteek geeft de pc het normale geluidje dat ie zou moeten geven bij het aansluiten van usb apparaat hij herkent het ook maar zegt dan dat er een installatieprobleem is. Zou het niet kunnen dat die installatie van setpoint nog ergens iets heeft achtergelaten? In die SYSTEM32/DRVSTORE staan enkele mappen waarvan ik niet weet wat ze zijn en 2submappen met iets van logitech in heb die dan verwijderd mr had ook geen resultaat.
edit: heb over bios gelezen enja ken dat schermpje wel maar die dingen veranderen toch niet vanzelf? Staat trouwens passwoord op en aangezien mijn muis wel werkte voor de setpoint installatie denk ik niet dat het daar aan gaat liggen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan