Hallo,
Ik zit met een probleem, laatst begon mijn muis een beetje raar te doen. Hij begon steeds te haperren. Op een gegeven moment gaf hij helemaal geen reactie meer dus restarte ik even mijn pc en deed ie het weer gelukkig. Dit gebeurde een paar keer. Maar laatst gebeurde het alweer, computer opstarten verhielp het probleem niet meer dus ik werk nu al een tijdje op de computer zonder muis
Ik heb al een andere muis geprobeerd (beide muizen zijn NIET draadloos) dus ik denk dat het niet aan de muis zelf ligt. Als ik bij configuratiescherm > Muis > Hardware kijk staat daar helemaal niks. Kan dit aan spyware liggen? Ik krijg namelijk ook continu anti-spyware reclame popups. Ik heb een paar scans gedaan met Hitman Pro. Maar de reclame blijft en de muis blijft ook niet werken.
Alvast heel erg bedankt
Alex
Ik zit met een probleem, laatst begon mijn muis een beetje raar te doen. Hij begon steeds te haperren. Op een gegeven moment gaf hij helemaal geen reactie meer dus restarte ik even mijn pc en deed ie het weer gelukkig. Dit gebeurde een paar keer. Maar laatst gebeurde het alweer, computer opstarten verhielp het probleem niet meer dus ik werk nu al een tijdje op de computer zonder muis

Alvast heel erg bedankt

Alex