Muis word niet herkend?

Status
Niet open voor verdere reacties.

alex00

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mei 2006
Hallo,

Ik zit met een probleem, laatst begon mijn muis een beetje raar te doen. Hij begon steeds te haperren. Op een gegeven moment gaf hij helemaal geen reactie meer dus restarte ik even mijn pc en deed ie het weer gelukkig. Dit gebeurde een paar keer. Maar laatst gebeurde het alweer, computer opstarten verhielp het probleem niet meer dus ik werk nu al een tijdje op de computer zonder muis :confused: Ik heb al een andere muis geprobeerd (beide muizen zijn NIET draadloos) dus ik denk dat het niet aan de muis zelf ligt. Als ik bij configuratiescherm > Muis > Hardware kijk staat daar helemaal niks. Kan dit aan spyware liggen? Ik krijg namelijk ook continu anti-spyware reclame popups. Ik heb een paar scans gedaan met Hitman Pro. Maar de reclame blijft en de muis blijft ook niet werken.

Alvast heel erg bedankt :)

Alex

Oke heb de muis aangesloten op andere computer en hij werkt prima. Dus kan het niet aan de muis liggen denk ik..

hmm.. ziet er naar uit dat de muis op de andere computer ook nu begint te haperren, de muis die ik als vervanging heb gebruikt voor de 1e muis die ermee ophield.

Laatst bewerkt:
Zelfde probleem

ik heb juist het zelfde probleem, als je dit al hebt kunnen oplossen. kun je me dit dan eens uitleggen? want ik word er egt gek van zonder muis met een computer werken. :)

Vriendelijke groeten Yannick

Graag een nieuw topic starten voor je probleem. Het is niet de bedoeling een vraag te stellen in iemand anders zijn topic. Daarnaast is het topic uit 2006. Bij deze gaat er een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan