Muis wordt wel herkent maar werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiawatha

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2005
Wie kan mij helpen?
Ik ben al enige tijd bezig om mijn muis aan de praat te krijgen.
Het is een gewone wired ball mouse van trust met Ps2 aansuiting. die het op iedere andere pc doet maar niet op mijn eigen laptop. De muis wordt wel herkent, staat ook gewoon in apparaatbeheer met de melding:dit apparaat werkt correct, maar doet helemaal niets.

Opnieuw toevoegen met de wizard: Hardware toevoegen werkt niet. Ook uit apparaat beheer verwijderen en opnieuw installeren werkt ook niet. Een ander stuurprogrammma of het stuurprogramma bijwerken lukt ook niet. Wie o wie kan mij helpen, ik raak inmiddels behoorlijk gefrustreerd.

Dat denk ik wel ja, maar zelf wil ik dat als laatste optie proberen. Is er geen andere mogelijkheid? Zo niet, kun je me dan vertellen hoe ik in de bios kom?

Als het een draadloze muis is.........heb je de programma configuratie wel gedraaid? Heb je voor verbinden gekozen?
Heb je wel een snoer dan zou ik evengoed even kijken in het programma zelf.

Tja je zou bijna denken dat je vergeten bent de muis te laten herkennen door de ontvanger.

ontvanger?? programma?? het gaat om een muis met snoer. de configuratie heb ik ook nagekeken, kan het niet aan liggen. heb de computer ook al een keer op gestart in de veilige modus ook daar doet ie het niet.

En wat voor een Laptop mag dat dan wel zijn?
Daar nog een handleiding bij?

Het precieze type weet ik niet want ik doe dit voor een vriendin, die hem heeft gekregen van haar broer. het is een toshiba, of er een handleiding bij zit weet ik niet, zal ik even moeten navragen

mag ik je vragen waar je die info vandaan hebt, want ik weet niet waar ik de pointing divice kan vinden

Ga naar de Site van Toshiba en zoek daar naar het Type dat je hebt,je vindt daar handleidingen drivers en wat er verder betrekking op heeft.

nog steeds niets

Nou ik ben er al een tijdje niet mee bezig geweest maar er is nog steeds geen resultaat

Ik ga nog even naar de computerwinkel, misschien dat ik daar een converter of USB muis mag proberen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan