Muis

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gemi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gemi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2003
Hallo,

Ik heb de muis uitgezet via start==>instellingen==>configuratiescherm==>system==>apparaatbeheer. Ik krijg hem nu op geen enkele manier meer geactiveerd. Kan iemand mij de oplossing doorgeven?

wat voor een muis gebruik je (draadloos mischien de battarij op)

Al eens de muis eruit gehaalt, er weer in gedaan en opnieuw opgestart?

Geplaatst door bartb112
wat voor een muis gebruik je (draadloos mischien de battarij op)

Zou wel héél toevallig zijn dat de batterij op is nadat de muis is uitgeschakelt in apparaat beheer.

Je kan hem toch via dezelfde weg weer inschakelen of is dat nu juist waarvan je niet weet hoe het moet?

Als je muis niet meer werkt kan je met het toetsenbord ook alles bereiken met behulp van tab, enter en spatiebalk

Geplaatst door maestro12
Als je muis niet meer werkt kan je met het toetsenbord ook alles bereiken met behulp van tab, enter en spatiebalk
Voor startmenu klik je op de knop op je toesenbord met het windows logo

Wanneer ik in het window van systeem, apparatenbeheer zit, kan ik met de toetsen alt, tab en ctrl niet meer de optie muis selecteren, en dus niet meer aanzetten.

Gebruik ook de piltjes toetsen. Dan moet het lukken......

Kijk eens inapparaat beheer of je daar de muis kunt enablen. In pricipe is trouwens iedere PC geheel te bedienen zonder muis.

Ik heb net zo lang met de toetsen gespeeld tot het mij wel lukte om de muis weer in te schakelen. Iedereen bedankt voor de tips.

En als je in het configuratiescherm rechstreeks naar muis gaat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan