muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossetje

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2003
Ik heb een vraag over het regelmatig vastslaan van mijn muis,maakt niet uit wat voor ik ook gebruik,zonder draad of een oplaadbare muis.maar onder het surfen slaat hij dan vast.
bedankt vast

jossetje

Is het een optische muis of met bal.
Bij optisch kan het zijn dat er een stofje voor het oogje zit waardoor hij telkens een hoe induikt. Hierdoor lijkt het of de muis vastslaat.

Wat ook kan zijn dat je niet het juiste stuurprogramma gebruikt voor je muis. Misschien deze is installeren.

Anders weet ik het ook niet,

groet en succes met dit irritante probleem,

het is nu een optische muis en het is een addison en hoe vind ik dan het goede besturingsprogramma,want ik ben al op zoek geweest naar een driver.

groetjes jossetje

Ik dacht; "Kom laat ik op zoek gaan naar het bedrijf dat Addison maakt/verkoopt"
Helaas moet ik constateren dat ze bestaan maar niet door een bedrijf :confused: Ik kom geen website van Addison tegen, op ;com ;nl; uk gezocht, maar nul... Ik weet niet welke site de drivers van Adisson ondersteunen. Ik hoop dat iemand anders deze ook nog leest. Ik ga nog wel even verder neuzen, maar niet vandaag, okay?

Groet

Dat zeg ik toch ook :o

Ben verder niet blond ofzo!:rolleyes:

bedankt voor de site van addison ik heb al contact gehad en ze sturen me een driver

doei jossetje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan