muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobkeizer65

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Ik heb een keer iets verandert aan de instellingen van mijn muis en dat is reuze irritant en ik krijg het er nergens mee uit.

Hij staat ingesteld dat wanneer ik iets heb geselecteerd en wil kopieren of knippen ik eerst weer een keer met de linkermuistoets moet klikken anders blijft hij selecteren. Hetzelfde bij tekenen, gummen enzovoort. De pest is dat hij dat niet altijd doet en de instelling in feite maar half goed werkt.

Ik weet alleen niet meer hoe ik dat heb verandert een tijd geleden.

Herkend iemand dit? Graag een oplossing

Bob:evil:

Laatst bewerkt:
Als het probleem met onderstaande tekst niet is opgelost, dan even vermelden welke muis je gebruikt en welke muis-software je erbij hebt geïnstalleerd.

Misschien bedoelde je ClickLock. Zie bijlage. Indien ingeschakeld, uitschakelen.

Succes,

Tijs.

Bijlagen

• muis_clicklock.JPG
    muis_clicklock.JPG
    46 KB · Weergaven: 51
Helaas heb ik die optie nu net niet, maar het lijkt er wel erg op wat ik ooit heb gedaan

Ik heb een A4Tech Wireless Battery free mouse (Type NB30)

Someone???

Kijk even alle tabbladen van de muis-instellingen na (Start -> Uitvoeren -> main.cpl) op opties die erop lijken. Vind je daar niets, kijk dan in de opties van de geïnstalleerde muis-software (indien geïnstalleerd).

Tijs.

PS: Ik vind jouw type muis niet terug op de download pagina van 4tech link

Wel vond ik het volgende, m.b.t. het raadplegen van instellingen van je muis, als je software ervoor geïnstalleerd hebt:

1). Double Click the mouse icon in the taskbar at the lower-right corner of the desktop, you will get the dialogue-box of mouse property.

Hopelijk vind je daar dan terug wat je had ingesteld, voorzover de standaard tabbladen van de Muis-eigenschappen je niet verder helpen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan