Muiscursor die blijft 'plakken'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krstf6

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2007
Hallo,

Sinds dit week-end zit ik met een erg vervelend probleem. Het is namelijk zo dat mijn muiscursor, afkomstig van een 'gewone' optische muis van Logitech (met draad), na een minuut of 10 gewoon op het scherm blijft plakken en als ik men muis beweeg, ik toch de balkjes op men taakbalk enz zie oplichten. Dit wil zeggen dat men muis werkt, maar men cursor staat totaal ergens anders te blinken, vast op 1 plaats. Dit is enkel op te lossen door men pc opnieuw op te starten ofwel door zo snel mogelijk na een reboot eender welk spel op te starten (wat ook niet altijd lukt). Ik heb de nieuwste drivers geïnstalleerd na enkele vragen hier nagelezen te hebben en zou heel graag willen weten wat er zou kunnen schelen. Ik ben nl niet van plan mijn pc iedere keer opnieuw op te starten als men cursor dienst weigerd door gewoon op Windows bezig te zijn.

Iemand enige suggesties?

Geen andere problemen die op de grafische kaart wijzen?
Die doet veel van het werk bij de cursor plaatsing.
gezien het feit van dat het steeds 10 min duurt lijkt het een warmte probleem
Met Everest Home kun je de temperaturen controleren.
mvg leo

Laatst bewerkt:
Probleem gedeeltelijk opgelost. Heb de optie 'aanwijzerspoor weergeven' aangezet voor opties voor de muis en sindsdien werkt men cursor weer. Men oorspronkelijke cursor blijft wel nog plakken maar door het spoor weer te geven heb ik dus wel een werkende cursor. Had helemaal niets te maken met temperatuur want die is normaal en ook de grafische kaart is op en top.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan