muise handje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Redmage

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
hallo

Ik zou willen dat de muisepijl verandert in bvb. een hand of de pijl in een andere kleur bvb rood verandert .... als je over een knop gaat.

Kan dit ook als je geen active script gebruikt ?

Ik heb nl. wat scripts in m'n site maar de browser zegt dan dat je active elementen moet aanvaarden om die effecten te zien.

dus ik dacht mss is het mogelijk om de muispijl te veranderen als m'n die active elementen niet aanvaard. Op die manier kan de user dan zien wanneer hij op iets kan klikken.

Kan dit of is dit zowiezo ook deel van active script. Als zo wil ik toch het scriptje want oogt beter voor m'n site.

thx
rob

thx
dat is al een goede hulp.
die CSS code is die dan ook van toepassing zonder active x/java geactiveerd wordt ?

maar heb nog een vraagje (kan nog niet zogoed code schrijven, ben nog aan het leren :)
ik wil dus dat de muispijl verandert op heel de pagina telkens je over een knop komt.
Kan dat niet ergens bovenaan bij de head in code worden gezet zodat van toepassing op alle knoppen of moet ik deze code nu voor elke knop afzonderlijk gaan toevoegen ?

er zou toch iets moeten kunnen van bvb. if mouseover use deze pijl ?

kan iemand me helpen met dit stukje tekst.

als het niet anders kan zal ik uiteraard wel elke pagina zo per knop gaan bewerken
thx
rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan