muisprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

servaas

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2004
Als ik op internet of op forums ben blijft mijn muis hangen.Als ik dan doe resetten doet hij het weer een tijdje.Waar kan dit aan liggen.Moederbord misschien?want we hebben zowat alles nieuw in onze pc:o Ik wordt er langzaam een beetje gek van.Niet leuk werken zo toch.
Servaas

heb je dr meteen last van als je het internet op gaat?? Misschien dat je muis in conflict raakt met je modem.

Nee ik heb er niet direct last van als ik internet op ga.Soms begint het als ik de pc een tijdje aan heb.

misschien weer een hele domme reactie van mijn kant.

Is je batterij niet gewoon aan vervanging toe als het een draadloze rakker is?

Nee geen domme vraag,zou toch kunnen.Maar heb pas nieuwe batterijen in muis,muis is trouwens ook pas nieuw en is van Trust.Toetsenbord ook van trust en ook nieuw.Drivers zijn ook gedownload dus weet het niet meer.Ben niet zo'n pc muis en werk onder de naam van mijn man:confused:
Marlies

Laatst bewerkt:
Marlies,
Ik ga ervan uit dat het een draadloze muis is. Het zou kunnen zijn dat de verbinding tussen muis en basisstation verstoord wordt. Zorg ervoor dat tussen deze 2 niet teveel verstorende bronnen zitten, met name speakers en beeldscherm kunnen dit veroorzaken, zeker als na verloop van tijd de batterijen wat leeg raken wordt de kans op storing groter.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Succes

Dat geloof ik niet want we hadden eerst een andere muis en we hebben al met verschillende muizen geprobeerd van mijn broer en zwager en die hebben geen draadloze muis en toch deed hij het.En zojuist toen ik de pc aanzette bewoog hij al niet meer.
Marlies

Het probleem is er nog en ik heb alles gedaan wat jullie zeiden.En niks helpt,please helpppp.
Oh ja even opgezocht,de muis en het toetsenbord zijn van Trust 280KS Keyboard+Wireless Optical Mouse.
Marlies

Heb even aan mijn broer gevraagt en het ziet er als volgt uit bij mij.
Toetsenbord=ps2
Muis=ps2 is een kabel en die is gesplitst
Voeding van de muis =usb en muis is optical(geen balletje):confused:

Bedankt allemaal.
Moederbord was dus kapot.Heb het zelf uitgepuzzeld.
Marlies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan