PvanNeerven
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 okt 2002
Hallo helpers in de nood,
Nu heb ik me wel heel erg in de nesten gewerkt!
In mijn tweede computer van mijn netwerk had ik twee schijven.
C= 2 GB en D= 40 GB.
Nu wilde ik C er uit gooien en D verder gebruiken, en dan in twee partities.
Ik had twee Images op mijn hoofdPC staan.
Lukte niet. Dus ik denk dan maar weer alles terug op zijh plaats en dan zien we later wel weer.
Maar nu heb ik problemen :
start ik de PC op dan gaat hij niet verder dan op het scherm: Verifying DMI Pool Data .........
Met daaronder een flikkerende cursor.
Druk ik nu op F8 dan komt er eerst Schijfcontrole ( Ik heb niet met de muis kunnen afsluiten) en een klein Message boxje met titel This file is too big en dan staat er een foto-bestand op.
Druk weer op F8 dan: Krijg ik eerst desktop keurig netjes terug, maar dat verandert dan in het witte scherm " Actieve Desktop herstellen.
Ik zou dan graag op die langwerpige knop klikken, maar de muis werkt niet.
Hopelijk kan iemand me vertellen wat ik doen moet.
Groetjes een wanhopige ,
Nu heb ik me wel heel erg in de nesten gewerkt!
In mijn tweede computer van mijn netwerk had ik twee schijven.
C= 2 GB en D= 40 GB.
Nu wilde ik C er uit gooien en D verder gebruiken, en dan in twee partities.
Ik had twee Images op mijn hoofdPC staan.
Lukte niet. Dus ik denk dan maar weer alles terug op zijh plaats en dan zien we later wel weer.
Maar nu heb ik problemen :
start ik de PC op dan gaat hij niet verder dan op het scherm: Verifying DMI Pool Data .........
Met daaronder een flikkerende cursor.
Druk ik nu op F8 dan komt er eerst Schijfcontrole ( Ik heb niet met de muis kunnen afsluiten) en een klein Message boxje met titel This file is too big en dan staat er een foto-bestand op.
Druk weer op F8 dan: Krijg ik eerst desktop keurig netjes terug, maar dat verandert dan in het witte scherm " Actieve Desktop herstellen.
Ik zou dan graag op die langwerpige knop klikken, maar de muis werkt niet.
Hopelijk kan iemand me vertellen wat ik doen moet.
Groetjes een wanhopige ,