muisprobleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter REAH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

REAH

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2003
Sinds gisteren kan ik wel typen in b.v. de adresbalk en ht onderwerp van b.v. outlook maar ik krijg de cursor niet in het venster waar ik het bericht wil typen. Zo ook kan ik b.v. niet inloggen op een site als pogo, kan daar geen naam en pw intypen.. Ik zit nu op een andere computer. Heeft iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn. Ik heb geprobeerd via herstelpunt een paar dagen terug te gaan maar krijg daar de kalender niet te zien. Dus kan ik ook geen paar dagen terug, Heb er twee virusscanners door laten lopen, maar er zijn geen virussen gevonden.
Iemand enig idee? en anders misschien een idee waar ik dit probleem zou kunnen neerleggen????
Groetjes
bedankt alvast

Ook goedemorgen!:p

Welk type merk muis heb je? Drivers even instaleren. Is het draadloos?

Goedemorgen, bedankt voor je antwoord. Ik heb diverse muizen reeds geprobeerd, ik heb met allemaal hetzelfde probleem.

hmm iets veranderd in de instelling met de muis in Configruatiescherm> Muis. ???

Ik denk zelf nu even dat het met je beeld scherm te maken heeft. Daar iets in veranderd?

Ummmmm beeldscherm. Ik heb er persoonlijk bewust niets in veranderd. Het viel me wel op dat hij op een andere manier afsloot dan voorheen, Maar het ging eigenlijk een beetje snel. Ik ben niet zon ster in computers maar in plaats van gewoon afsluiten deed hij het in 7 stappen, Ik had het nog nooit van mijn leven gezien. Je zult hier misschien niet veel aan hebben maar dat is het enige wat me is opgevallen. Sorry dat ik niet zo snel reageer maar ik zit op de computer van een nichtje dus ik kom af en toe even kijken of er een antwoord voor me is. Oh ja en dat over die driver is dat het proberen waard en hoe doe ik dat? alweer bedankt vast
Groetjes

Heb je misschien last van spywere of virussen? Scan eens met op virussen of spywere.

Als je dit nog niet hebt kijk dan even hier

Heb je nog de CD van de muis? Welk merk muis is het en welk type?

Offtopic: REAH, je moet bij je instellingen van helpmij.nl bij website je volledige adres in typen + http://

aanpassen

gedaan, bedankt dat je mij daar aan herinnerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan