Muisproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nootie

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2008
Yeps,

Ik weet niet goed waar dit onderwerp juist moet plaatsen.
Maar ik sukkel nu al een hele tijd met mijn muis. Als ik er mee aan het werken ben dan verplaatst hij zich plots naar een andere plaats. Ik dacht dat mijn muis stuk was, dus heb ik hem naar een maat gebracht om hem eens te laten bekijken, maar bij hem werkte die muis perfect.
Dus dacht ik mss het is een virus, ik heb hem dan helemaal laten formatteren, maar ook dat helpt niet.
Nu hebben we ook nog een andere pc die verbonden is met de mijne via een netwerk en daar heeft men hetzelfde probleem (met die muis enzo). En sedert kort ben ik bezig in excel met vba iets aan het maken en dit begint nu ook al tilt te slaan.

Zou het toch een virus zijn of niet?

Groeten

Hoi,

Met welke versie van Windows werk je?
En is het Vista, heb je dan onlangs SP1 geïnstalleerd?

Ik ken het probleem.
Dat komt door de ondergrond waar je muis op staat.
Is het de kleur wit soms?
Niet egaal? Dan beweegt je muis telkens alle kanten op.
Heb je geprobeerd als het gebeurd even je muis los te koppelen en dan er weer in te steken,
dan zou hij weer normaal moeten reageren. Of niet?

tuurlijk is het geen virus, het licht volgensmij gewoon aan de muis... of wat instellingen... het is echt een computer? niet ene laptop met touchpad dat je daar perongelijk mee beweegt (zelf meegemaakt). Omdat het op die ene computer ook zo is moet je het probleem bij de muis zoeken. ik weet hoe grondig die maat van je te werk is gegaan...? probeer 1st ff een andere muis op je computer uit, dan sluit je dat in iedergeval uit.

Ik ken het probleem.
Dat komt door de ondergrond waar je muis op staat.
Is het de kleur wit soms?
Niet egaal? Dan beweegt je muis telkens alle kanten op.
Heb je geprobeerd als het gebeurd even je muis los te koppelen en dan er weer in te steken,
dan zou hij weer normaal moeten reageren. Of niet?

ik weet wat je bedoelt.. maar dan zit je niet op een goed muismatje of op helemaal geen. Dat is het misschien... ik heb het ook als ik niet met mijn muismat werk dus... maar hij beweegt niet precies waar jij hem heen beweegt.. maar hij gaat niet zomaar heen en weer :P

Dat zomaar heen en weer gaan heb ik trouwens vaak gehad bij een laptop. Muis eruit en weer erin loste het altijd op. Zat blijkbaar de verbinding van de kabel niet goed ofzow....weet niet precies. Maar het hielp me wel...

De kabel er eens uithalen en opnieuw insteken, heb ik al eens geprobeerd.
Maar het was idd het muismatje, kheb nu een andere gelegd en muis werkt weer perfect.

thx

nootie.. klik dan even rechts onder ergens op 'deze vraag is opgelost' ;)
en 'in my life' , je kan de snelheid van je muis bepalen (als je xp hebt, met vista weet ik het niet) in : Configuratiescherm --> Muis --> dan het tabblad 'Opties voor aanwijzers' --> beweging, en daar kan je het instellen hoe snel je hem wilt laten gaan

nootie.. klik dan even rechts onder ergens op 'deze vraag is opgelost' ;)
en 'in my life' , je kan de snelheid van je muis bepalen (als je xp hebt, met vista weet ik het niet) in : Configuratiescherm --> Muis --> dan het tabblad 'Opties voor aanwijzers' --> beweging, en daar kan je het instellen hoe snel je hem wilt laten gaan

.... wat jij zegt heeft er helemaal niets mee te maken :P en ik weet al wel hoe je dat doet :P maar ik bedoelde iets anders.. gewoon als ik niets do beweegt hij soms.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan