Muiswiel werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Netstorm

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2014
Goedemiddg,

Hopelijk is hier iemand die mij kan helpen met mijn muis.
Ik heb een kleine mobile mouse 3500 van microsoft. Sinds een tijdje werkt het muiswiel niet meer op de laptop waar ik deze op gebruik (win 7). Op op andere PC's doet deze het wel!
Ik heb al geprobeerd om de instellingen te wijzigen van het muiswiel, de muis te verwijderen en opnieuw op te starten, de drivers verwijderen en opnieuw installeren na reboot en combinaties van deze opties maar niets lijkt te helpen.

Alle ideeen zijn welkom!

Laatst bewerkt:
Muis is dus ok uit controle op andere pc.

Weet je nog wanneer muis in orde was? Zet een systeemherstelpunt terug uit die tijd.

Verder kan een controle met MBam Free op malware ook geen kwaad!

Als ik een schatting moet maken dan is het sinds ik een 2de account heb aangemaakt voor mijn vriendin en toen gedonder kreeg met chrome (werkte toen niet meer op haar acc).
Maar dat is een gok.

Scan gedaan met MBam free en 3 items verwijderd, reboot gedaan maar nog geen succes.
Systeem herstel heb ik niet dus dat zou een reset worden naar fabrieksinstellingen en dat gaat op dit moment nog niet.

Zal zo nog eens proberen de muis te verwijderen enz. maar ik verwacht dat het niet zal uitmaken.

----------------
Drivers opnieuw geinstalleerd en instellingen aangepast, reboot gedaan (uitschakelen, even wachten en waar aanzetten) maar muiswiel werkt nog steeds niet.

Ik zal mijn vriendin eens vragen of zij weet per wanneer het wieltje er mee is gekapt maar aangezien zij niet heel handig is met computers verwacht ik daar geen verhelderend antwoord van.

Laatst bewerkt:
Deze zijn uitgezet, mijn laatste herstelpunt is van 2013, mogelijk niet heel erg maar kan dit nog niet uitvoeren ivm mogelijke belangrijke bestanden van mijn vriendin (die studeert af deze week).

Eind deze week zal ik kijken of een systeem herstel zal werken.
Ik zal de post sluiten en een nieuwe plaatsen als het probleem blijft bestaan.
Dank voor het mee denken.

Kan je daar dan wel bij als deze is uitgezet?

Maak eens een nieuw account aan en probeer het dan nog eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan