Hansscheer
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 24 jun 2001
Hallo ,
Ik heb één pc met xp-pro ( vista rapportcijfer was op deze 1.0 )
Heb ook pc met vista ultimate ( draait al een jaar met rapportcijfer 3,6 )
Op beide pc's lukt het niet de muiz versie te installeren .
Heb met nero de image dvd gemaakt welke ook na het opstarten en op een toets drukken normaal begint met de installatie
Dan worden de windows files geladen , ook kan ik nog aangeven waar het geïnstalleerd moet worden ( de C-schijf ) vervolgens zie ik onderaan een voortgangsbalk met een 1 en een 2 . Deze balk stopt iets na de 2 , hij was bezig met bestanden uitpakken met deze melding :
Kan benodigde bestanden niet installeren . Zorg ervoor dat alle bestanden die voor de installatie nodig zijn beschikbaar zijn en start vervolgens de installatie opnieuw.
Daarna kan ik alleen op ok klikken en de pc start opnieuw op
Hans
Ik heb één pc met xp-pro ( vista rapportcijfer was op deze 1.0 )
Heb ook pc met vista ultimate ( draait al een jaar met rapportcijfer 3,6 )
Op beide pc's lukt het niet de muiz versie te installeren .
Heb met nero de image dvd gemaakt welke ook na het opstarten en op een toets drukken normaal begint met de installatie
Dan worden de windows files geladen , ook kan ik nog aangeven waar het geïnstalleerd moet worden ( de C-schijf ) vervolgens zie ik onderaan een voortgangsbalk met een 1 en een 2 . Deze balk stopt iets na de 2 , hij was bezig met bestanden uitpakken met deze melding :
Kan benodigde bestanden niet installeren . Zorg ervoor dat alle bestanden die voor de installatie nodig zijn beschikbaar zijn en start vervolgens de installatie opnieuw.
Daarna kan ik alleen op ok klikken en de pc start opnieuw op
Hans