Muizen Piepen, Maar Computers Niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

QJumper

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2009
Hallo,
Korte tijd geleden heeft mijn pc een handicap.
Als ik de pc start, hoor je een PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP.
En zo de heletijd door.
Dus de heletijd PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP.
Echt irritand. Als iemand een idee heeft hoe het komt enso s.v.p
Meld het dan,
dat zal ik het appreciaten
Gr. Jumper

Wat voor een soort piep hoor je?
Een harde piep of zacht en is dat continu?

Vast een muis ja en ik zou even je kast open halen misschien zit er kaas in dat trekt deze piepers aan:D

Nu effe ontopic..

Is dit continu ? of alleen met grote processen? zoals spellen,scans? en waar komt die piepert vandaan?

Groetjes!

Pc open maken
alle kabels even aan drukken alles controleren als alle fans wel draaien en dan BIOS load default settings. reboot

Pc open maken
alle kabels even aan drukken alles controleren als alle fans wel draaien en dan BIOS load default settings. reboot

Wat een onzin, waarom zou je de BIOS setting op default moeten zetten?
Er is kennelijk iets met de hardware stuk. Kan je de pc (met oordoppen op) wel gebruiken?

Zou kunnen zijn dat er een lager van een fan defect is. Dat kan je kontroleren door bij het starten even de fan tegen te houden, geen piep en je weet genoeg.

Ron

Laatst bewerkt:
Omdat hij dan alles weer reset ook de fans en sensoren, En ja, Het zou best wel eens kunnen helpen.

Het komt uit de computer,
Het is een harde piep,
en het gaat dus so

---------------------------------------------- .......... ------------------------------------- ........-------------------------- Enz.

----= Piep
....=Niks

En het gebeurt als je de pc opstart

Laatst bewerkt:
=o
Iemand?

-------------------------------
Gelukkig Nieuwjaar allemaal ;)

Het klinkt als BIOS POST messages. Indien het Bios bij het zelftest een hardwarefout tegen komt, gaat die piepen...en zegt bij voorbeeld grafische kaart kapot.

Je moet weten, welke Bios merk je hebt, dan kan je voor het gepiep googlen...:thumb:

Ok dankje,
dan heb ik nu nog wat te doen. :)
Ik zet hem nu op Opgelost.
Wanneer ik er echt niet meer uit kom, gaat ie weer op Open.
Voor nu allemaal thx ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan