Muli Forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daancomp

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Omdat er aardig wat mensen zijn die op hun hosts alleen html of php maare geen mysql heb ik besloten om een forum host site te maken je vraagd een fotum aan en die word dat voor je gemaakt ik heb wel gehoord dat dat kan maar ik heb tot nu toe geen succes gehad met zoeken dus ik probeer het hier even:
bedoeling dus:
Mensen melden zich aan
er word voor hun een forum gegenereerd
zij hebben dan een eigen forum

groetjes DAANCOMP

die sites zijn er zat, maargoed. heb je al nagedacht hoeveel databases je dan nodig hebt? en het lijkt me ook moeilijk zonder eigen server, want je moet die mysql databases natuurlijk zelf aanmaken en benoemen. misschien dat dat kan via je provider, maar dan moet je met je provider afspreken hoe dat moet. erg ingewikkeld wel hoor!

ik heb zelf een eigen server draaien dus dat is geen enkel probleem!

http://nl.wikibooks.org/wiki/Programmeren_in_PHP:MySql_in_PHP

daar vind je iniedergeval hoe je vanuit een webpagina een nieuwe database kan maken. als je een beetje verstand hebt van SQL en php (ik niet dus echt) lijkt het me dan niet zo moeilijk om dan ook nog een w8woordje erbij te doen, en een formpje waardoor je zo'n ding kan maken en instellen. nu alleen het forum nog, en misschien ook zoiets als een activatie code ofzo..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan