Ik ben een multie boot aan het maken, eerst 2x XP Prof. en als 3e Vista 64 bit.
op de 1e hd (500gb) heb ik 5 partities gemaakt 3 van 60 gb ( voor os )
1 van 80 gb voor backup ( nog 2 x 80 gb part. op 2 andere schijven voor backup)
Heb met EFDISK de partities verborgen en met MRBOOTER een keuze progr. gem.
deze pc toegevoegd aan een netwerkje met 2 andere pc's allebei xp prof.
ging helemaal goed tot dat ik op een verbonden pc Windows media player ging draaien.
eerst liep media player vast en even daarna mijn mult boot pc ( waaropdat moment Vista aanstond) na veel tobben zag ik dat Media player vista had gevonden ???? resultaat de pc waar ik media player op draaide stond vast en wilde niet meer op starten
ook de vista pc stond vast, en nog gekker als ik op de eerste XP van de mulboot pc
intern. expl opstart staat dat scherm direct geblokkeerd heb via de Veilig modus
een vernieuwing van ie gedaan maar dat helpt ook niets.
heb toen geprobeerd ( via een tip) het gebruikers account en beheerders account te
wijzigen maar daarbij is ook iets fout gegaan want bij het opstarten geeft hij aan dat beide accounts niet meer werken oftewel hij wil niet verder opstarten.
:evil::shocked:
op de 1e hd (500gb) heb ik 5 partities gemaakt 3 van 60 gb ( voor os )
1 van 80 gb voor backup ( nog 2 x 80 gb part. op 2 andere schijven voor backup)
Heb met EFDISK de partities verborgen en met MRBOOTER een keuze progr. gem.
deze pc toegevoegd aan een netwerkje met 2 andere pc's allebei xp prof.
ging helemaal goed tot dat ik op een verbonden pc Windows media player ging draaien.
eerst liep media player vast en even daarna mijn mult boot pc ( waaropdat moment Vista aanstond) na veel tobben zag ik dat Media player vista had gevonden ???? resultaat de pc waar ik media player op draaide stond vast en wilde niet meer op starten
ook de vista pc stond vast, en nog gekker als ik op de eerste XP van de mulboot pc
intern. expl opstart staat dat scherm direct geblokkeerd heb via de Veilig modus
een vernieuwing van ie gedaan maar dat helpt ook niets.
heb toen geprobeerd ( via een tip) het gebruikers account en beheerders account te
wijzigen maar daarbij is ook iets fout gegaan want bij het opstarten geeft hij aan dat beide accounts niet meer werken oftewel hij wil niet verder opstarten.