MegaByter
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 11 okt 2009
al een tijdje maak ik gebruik van avast met genoeg licenties om al mijn apparaten te beveiligen.
echter nou vraag ik mij af.. of dit nou echt wel nodig is.
ik heb zelf 5 apparaten die ik beveiligt wil hebben. ik heb 2 telefoons 1 tablet 1 laptop en 1 desktop pc.
Binnenkort is het weer nodig om een nieuwe licentie(s) aan te schaffen. Maar man wat is het tegenwoordig duur geworden.
Het lijkt elk jaar steeds duurder te worden.
ik zit zo even te kijken naar een nieuwe provider en zit erg te twijfelen tussen verschillende goeie bedrijven.
zo noem ik en vergelijk ik
mijn voorkeur gaat nu voornamelijk naar eset.
die is naar mijn mening altijd de beste geweest in wat zij doen.
Echter lijkt bitdefender de goedkoopste. Maar heb ik die nog nooit gehad.
Nu vraag ik mij toch af of het nou echt nodig is om voor mijn smartdevices ook een licentie te gaan aanschaffen...
in het verleden heb ik ook beveiliging gehad voor mijn smartdevices die gratis waren... maar ja wie zegt dat die ook echt zijn werk doen?
Wie heeft er voor mij goeie tips of suggesties.
ik wordt hier altijd een beetje paranoia van
echter nou vraag ik mij af.. of dit nou echt wel nodig is.
ik heb zelf 5 apparaten die ik beveiligt wil hebben. ik heb 2 telefoons 1 tablet 1 laptop en 1 desktop pc.
Binnenkort is het weer nodig om een nieuwe licentie(s) aan te schaffen. Maar man wat is het tegenwoordig duur geworden.
Het lijkt elk jaar steeds duurder te worden.
ik zit zo even te kijken naar een nieuwe provider en zit erg te twijfelen tussen verschillende goeie bedrijven.
zo noem ik en vergelijk ik
Naam bedrijf | Pakket | Apparaten/Licenties | Jaar | Prijs |
---|---|---|---|---|
Bitdefender | Multi Device | 5 | 1 | 69,95 |
F-secure | F-secure safe | 5 | 1 | 79,95 |
ESET | Multi-Device Security | 5 | 1 | 87,00 |
Bullguard | Premium Protection | 5 | 1 | 125,95 |
Avast | Premier | 5 | 1 | 134,99 |
mijn voorkeur gaat nu voornamelijk naar eset.
die is naar mijn mening altijd de beste geweest in wat zij doen.
Echter lijkt bitdefender de goedkoopste. Maar heb ik die nog nooit gehad.
Nu vraag ik mij toch af of het nou echt nodig is om voor mijn smartdevices ook een licentie te gaan aanschaffen...
in het verleden heb ik ook beveiliging gehad voor mijn smartdevices die gratis waren... maar ja wie zegt dat die ook echt zijn werk doen?
Wie heeft er voor mij goeie tips of suggesties.
ik wordt hier altijd een beetje paranoia van

Laatst bewerkt: