AvantiConLaCapra
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 sep 2016
Hallo,
Ik wil een array vullen met informatie welke uit een aantal subroutines komt.
Elke subroutine bepaald een aantal waarden welke hij aan het einde in de array kwijt moet.
Ik heb een subroutine aangemaakt waarin de array gemaakt moet worden maar ik loop al gelijk tegen een probleem aan.
De subroutines die de array moeten gaan vullen kunnen 1 of meerdere rijen gaan vullen in de array.
De array moet daarom eerst worden voorzien van de juiste hoeveelheid rijen.
Omdat er meerdere subroutines zijn die dit doen moeten de reeds aanwezige gegevens niet gewist worden.
De array bestaat uit 6 kolommen en x-aantal rijen.
Ik heb al van alles geprobeerd maar na een aantal uren stoeien krijg ik geen goed beeld van wat ik fout doe.
Heeft iemand een voorbeeldje hoe ik de rijen uit kan breiden voordat ik ze ga vullen?
De subroutine die de rijen gaat toevoegen weet het aantal en kan dit meegeven.
Ik wil een array vullen met informatie welke uit een aantal subroutines komt.
Elke subroutine bepaald een aantal waarden welke hij aan het einde in de array kwijt moet.
Ik heb een subroutine aangemaakt waarin de array gemaakt moet worden maar ik loop al gelijk tegen een probleem aan.
De subroutines die de array moeten gaan vullen kunnen 1 of meerdere rijen gaan vullen in de array.
De array moet daarom eerst worden voorzien van de juiste hoeveelheid rijen.
Omdat er meerdere subroutines zijn die dit doen moeten de reeds aanwezige gegevens niet gewist worden.
De array bestaat uit 6 kolommen en x-aantal rijen.
Ik heb al van alles geprobeerd maar na een aantal uren stoeien krijg ik geen goed beeld van wat ik fout doe.
Heeft iemand een voorbeeldje hoe ik de rijen uit kan breiden voordat ik ze ga vullen?
De subroutine die de rijen gaat toevoegen weet het aantal en kan dit meegeven.