• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Multiline formule

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of is er een andere manier om in een cel met een formule te werken die meer regels gebruikt? Dus zeg maar de alt+enter in een formule?
Nee
Code:
=A1&TEKEN(10)&A2&TEKEN(10)&A3
Je moet wel via celeigenschappen - uitlijning terugloop aanvinken

Zet je de vraag nog even op opgelost?

Laatst bewerkt door een moderator:
ehm, heb nog een klein vraagje :p
Als ik standaard naar frontpage een hele rij cellen kopier dan staan er om elke cel "" da's niet heel handig, en in de opties kan ik niet vinden hoe ik dat uit kan zetten.
Of die duizend cellen ondermekaar moeten eerst in 1 cel worden gezet, en dan pas gekopiert, alleen ik heb geen zin om te gaan typen: =A1&TEKEN(10)&A2&TEKEN(10)&A3&TEKEN(10)&A4 enz... enz....

Als ik standaard naar frontpage een hele rij cellen kopier dan staan er om elke cel "" da's niet heel handig, en in de opties kan ik niet vinden hoe ik dat uit kan zetten.
Is dat niet een Frontpage-probleem? Kun je daar niet importeren of op een andere manier plakken? Probeer anders eens een tussenstap via Word.

Of die duizend cellen ondermekaar moeten eerst in 1 cel worden gezet, en dan pas gekopiert, alleen ik heb geen zin om te gaan typen: =A1&TEKEN(10)&A2&TEKEN(10)&A3&TEKEN(10)&A4 enz... enz....
Gaat je ook niet lukken, want je bent gebonden aan een bepaald aantal tekens in een formule. Ben alleen het getal kwijt.

Het probleem van die "" ligt aan excel want in word plakken komen er ook "" omheen :/

Ik gebruik excel namelijk voor een database voor ~100 - ~200 personen, dus als ik 2-400 "" moet weghalen ben ik daar wel even mee bezig :D

Dan lijkt het mij te liggen aan de opbouw van je bestand. In de bijlage vind je nonsens in excel, gekopieerd en geplakt in word: twee tabellen.

Bijlagen

Hoi,

Bedankt voor de moeite, in eerst instantie is het niet wat ik bedoelde, maar hierdoor kwam ik wel op het goede idee :D

Ik zet het eerst in een tabel in word, dan van de tabel in wordt naar text in word, dan naar Frontpage!

Nogmaals bedankt voor de moeite!

ff voor degene die ook opzoek zijn naar de oplossing (zie vorige post).
"celeigenschappen > uitlijning > terugloop aanvinken" veroorzaakt de "".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan