Multimedia-audiocontroller

Status
Niet open voor verdere reacties.

RC Visser

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2006
Berichten
5
Ik heb Windows XP opnieuw geïnstalleerd. Nu kan de computer de driver voor de Multimedia-audiocontroller niet meer vinden. Ook niet als ik hem op de cd rom laat zoeken. Als ik muziek wil afspelen via Mediaplayer, gaat deze gewoon aan de slag, maar er komt geen geluid uit. Wie heeft een oplossing? Stekkers e.d. zitten goed. In "apparaatbeheer" wordt voor de Multimedia-audiocontroller een geel vraagteken geplaatst. Dit geldt overigens ook voor de "sm-buscontroller" de "ethernet-controller" en de "USB-HID".
 
Laatst bewerkt:
die zitten toch op de cd hoor. Plaats de cd in de player, zal waarschijnlijk een autstart zijn, van daaruit kan je de drivers installeren.
 
vanzwam zei:
die zitten toch op de cd hoor. Plaats de cd in de player, zal waarschijnlijk een autstart zijn, van daaruit kan je de drivers installeren.
Dat zou je verwachten, maar hij zoekt naar de drivers en vindt ze niet. Voor de duidelijkheid ik ben opnieuw gaan installeren nadat hij niet meer op wilde starten. Zou er toch meer aan de hand zijn?
 
Uhhmzzz, jij laat hem zoeken op de cd van XP?? Daar gaat hij het niet vinden, je zal de moederbord cd moeten hebben, of de drivers moeten downloaden bij de fabrikant van je moederbord.

Mocht je niet weten welk merk en type moederbord je hebt, kun je dat achterhalen met Everest Home
 
maestro12 zei:
Uhhmzzz, jij laat hem zoeken op de cd van XP?? Daar gaat hij het niet vinden, je zal de moederbord cd moeten hebben, of de drivers moeten downloaden bij de fabrikant van je moederbord.

Mocht je niet weten welk merk en type moederbord je hebt, kun je dat achterhalen met Everest Home
Drivers gedownload en alles werkt! Hartelijk bedankt voor de hulp.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan