Multimedia-audiocontroller

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Berichten
519
In mijn apparaatbeheer staat onder overige apparaten 2x multimedia-audiocontroller. Als ik het stuurprogramma wil bijwerken krijg ik de melding dat de benodigde software niet gevonden is. Ik wil dit stuurprogramma installeren omdat het geluid op mijn PC niet werkt. Als ik met winamp muziek wil afspelen krijg ik de mededeling "bad direct sounddriver". Ik moet dan een nieuwe driver installeren. Bij WIndows Media Player verschijnt de mededeling dat geen geluidsapparaat op de computer is geinstalleerd. Deze week is Windows XP Professional opnieuw geinstalleerd en vanaf dat moment krijg ik geen geluid meer. Weet iemand een oplossing?
 
op de site van de fabrikant van je moederbord

of als je nog hebt dan de cd-rom van de moederbord
 
Ik neem aan dat je een moederbord cd hebt!hierop staan de driver voor je geluid,verwijder de 2 in apparatenbeheer,start de pc opnieuw op,de pc zal nu geluid willen installeren,en deze laten zoeken op de mainbord cd...................moet lukken!
 
De gegeven suggesties hebben niets opgeleverd. Ik kwam er echter achter dat Nvidia drivers nodig waren dus ben ik naar de Nvidia site gegaan en heb daar drivers gedownload. Na installatie daarvan bleek mijn geluid weer geheel hersteld te zijn. Ik dus weer gelukkig. Bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan