multimedia controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefano

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2004
Ik krijg bij het opstarten steeds twee foutberichten :

het ene spreekt over multimedia controller,

het andere over multimediavideo controller.

Ik probeer de software te installeren maar moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk totaal niet weet waar het hier over gaat .....

:o :o

Kunnen jullie helpen

dbv,

Stefano

stefano zei:
het ene spreekt over multimedia controller,
het andere over multimediavideo controller.

Ik probeer de software te installeren maar moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk totaal niet weet waar het hier over gaat .....
Mm.. wat staat er precies?

Welke software probeer je te installeren?

Heb je al gekeken in Systeem, Hardware en dan Apparaatbeheer?

Staan er gele of rode icoontjes voor je multimedia apparaten of drivers?

Heb je kortgeleden in multimediasfeer iets ge- of gede-installeerd?

Ik heb een format uitgevoerd naar aanleiding van de aanwezigheid van de YSB-toolbar die ik niet meer kon verwijderen.

Ik vermoed dat ik een kaart zitten heb op de pc ( ik weet de correcte naam niet , maar ik kan er mijn digitale camera op aansluiten ) die de oorzaak van het probleem is.

Verder staat er bij apparaatbeheer bij het vakje met het gele vraagteken (overige apparaten) twee lijntjes, zijnde : multimediacontroller en multimediavideocontroller , beide een geel vraagteken met een zwart uitroepteken er in.

hopelijk kan je me verder helpen,

dbv,

Stefano

Kan iemand me zeggen wat een multideacontroller is . Op die manier kan ik misschien in mijn software gaan zoeken of ...

dbv,

Stefano

Ik denk dat het een tv kaart is, heb je die ?

ja ik heb een tv kaart

is dat de reden ?

Hoe kan ik dit verhelpen ?

dbv,

Stefano

Probeer eens met dit tooltje te achterhalen welk merk kaarten er gebruikt worden, en daar dan de drivers van downloaden op de desbetreffende site's van die fabrikanten.

Het betreft een Pinnacle PC Rave TV kaart . Ik heb de biujhorende cd rom met driver en heb ook de software gedownload van het internet. Van zodra de kaart er in gaat en de pc wordt opgestart krijg ik : 'nieuwe hardware gevonden' multimediacontroler, even later multimedia videocontroler maar de software/driver kan nooit gevonden worden ...

boehoehoe
:rolleyes: :rolleyes:

PS : weet dat het allemaal wel gewerkt heeft voordat ik een format heb uitgevoerd, dus het is wel degelijk mogelijk !

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan