Multimedia/Game PC €600

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Verry

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2008
Beste iedereen,

Het vorige plan voor een game pc van 1000 euro is gecancelled, ipv daarvan moet het goedkoper worden. Ik heb het volgende samengesteld.

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/92560

Toelichting: Ik ben voor een Socket 775 gegaan omdat ik nog een E8400 heb liggen die gebruikt kan worden.
Desktopsetje is niet nodig.
Ik vindt de kast wel wat groot, misschien suggesties?
Voeding sterk genoeg?

Graag jullie mening en/of suggesties, Het enige wat ermee gedaan gaat worden is Medieval 2 en Sims 3 verder veel internetgebruik en msn.

Dankjulliewel,

Verry

Bij de E8400 is standaard een CPU Koeler bijgeleverd. Van de Fans zitten er al 3 in de CM 690,

Wat is er anders aan de link?

Niet echt een topper.......

Matige videokaart
Te weinig ram geheugen

Wat stellen jullie voor voor rond de 600 euro?

Niet echt een topper.......

Matige videokaart
Te weinig ram geheugen

Precies je zou wat ram er aan kunnen toevoegen en wat je videokaart betreft ligt er aan of je wilt gaan game of videobewerking zo slecht is hij ook niet.....

En wat denken jullie over deze Aldi PC?

http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_02/OFF01.SHTML

Ik maak me vooral zorgen om de 1GB geheugen dat niet gebruikt wordt, de i3? Is dat niet gewoon een Core 2 Duo met een nieuw merknaampje?

En vooral de geintegreerde videokaart in de processor, is die sterk genoeg om Sims 3 op een redelijke hoge kwaliteit te draaien?

Hij gebruikt gewoon zijn 3 GB aan geheugen hoor, maar het is een onboard videokaartje dat is voor games niet perfect. Ik denk echter wel dat ie Sims 3 goed aan kan. Dat kan mijn oude P4 namelijk ook.(in die P4 zit een low-budget videokaartje)

Als ik het goed gelezen heb is de i3 een dual core processor met Hyper Threading.
Dus makkelijk gezegd denkt windows dat je 4 cores hebt.

Ja ziet er mooi uit wel zorgen dat hier super veel garantie bij zit en gratis verzendingen bij tnt(er komen vaak problemen bij voor):D

Voor de rest ziet er leuk uit:thumb:

Ik dacht dat die 3GB niet zou gebruiken omdat de i3 toch Dual Channel ondersteunt?

3GB is toch 3 reepjes van 1GB? Maar goed ik denk dat ik er voor ga, weet iemand ook hoe die Empire Total War en Medieval 2 draait?

Niet...

De meeste of bij mij ten minste:D onboard videokaart trekt 3d games niet:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan