Multimedia/game PC 500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koras

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2009
Goedenavond,

Ik ben al een tijdje aan het twijfelen over mijn PC, dus heb ik maar besloten om me aan te melden op een PC forum en het te vragen. Hier ben ik dus!

Ik heb in 2005 een systeem laten samenstellen door een goed computer bedrijf, dit heeft me zo'n 1000 euro gekost, compleet met randaparatuur en software (behalve XP/Office) De pc is nog in aardig goede staat (zie informatie afbeelding ), maar toch ben ik hier en daar wat aan het kijken naar een nieuwe pc, omdat ik gewoon alles wat sneller wil. Eigenlijk werkt de PC nog prima, maar hij is gewoon verouderd.

Dus even een overzichtje:
Budget: +- 500 euro
Doel: Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet/Email/Schoolwerk/
Hoe belangrijk is stilte? Onbelangrijk (als het niet te gek wordt)
Assemblage: Moet de winkel doen
Besturingssysteem: CD van WindowsXP, wil graag Windows7 (heb ik al maar downloaded)
Andere software: Hoeft niks te worden gekocht
Randapparatuur: Hoeft niks te worden gekocht, e.v.t een beeldscherm van 22INCH, heb nu nog een 18INCH.

Bijlage:
bwy1256398730e.PNG

Ik heb niet veel verstand van computersystemen, dus mijn vraag is eigenlijk wat ik met mijn geld het beste kan doen. Investeren in nieuwe onderdelen voor de huidige pc of gaan voor een nieuw systeem?

Nog 1 vraag om mijn bericht af te sluiten, kan iemand een schatting doen van wat mijn huidige PC nog waard is? Dan kan ik dat geld natuurlijk weer gebruiken bovenop mijn budget van +- 500 euro

Met vriendelijke groeten,
Kors

Laatst bewerkt:
Tjah. Met €500,- Kan je niet echt een goeie game computer kopen.

Er valt wel wat leuks mee te maken maar ik raad aan doorsparen voor meer geld om een toch leukere computer te kunnen samenstellen.

Maar je kan natuurlijk ook gwn voor je oude computer even een paar dingen vervangen dan doet hij het ook goed denk ik omdat je zegt dat hij het nog vrij goed doet.

Dus het licht eraan als je vrij snel verdient (b.v. een baantje) Dan kan je beter nog ff sparen als je nog een vrij goeie gamecomputer wil.

Laatst bewerkt:
Het is inderdaad behoorlijk krap. Wat kan?

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[224663]=1&product[235625]=1&product[5545]=1

De voeding en kast zijn niet fantastisch, maar het is wel een redelijk betrouwbaar merk. Goed genoeg voor een zuinige hd5750 (goedkopste DX11-kaart :))
Bij 4launch waarschijnlijk iets goedkoper, dankzij de lagere assemblagekosten. Daar samenstellen heb ik om half 2 zomertijd ff geen zin in

natuurlijk exlc windows, anders wordt het echt niets...

Laatst bewerkt:
iets goedkoper, al komt dit vooral door het goedkope geheugen.
Verder gelijk, of gelijkwaardig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan