Multimedia pc - ~700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi91

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2011
Heb al een systeem samengesteld op 4launch.nl.
Wil hem gaan gebruiken voor games, photoshop, illustrator, 3dsmax, after effects en de gebruikelijke dingen.
Heb een screenshot gemaakt van de winkelwagen -> http://i55.tinypic.com/52fm6r.png
Nu is alleen nog de vraag of ik sommige onderdelen beter kan omwisselen met andere voor een betere werking en toch binnen het budget te blijven
Voor zo ver ik heb gezien is alles wel compatibel met elkaar zo niet, graag even laten weten :p
Toekomstgericht heb ik gekozen voor usb 3.0 en de 6-core processor.

Bij voorbaat dank,
Rudi

Laatst bewerkt:
Prima PC hoor, ziet er goed uit. Ook goed upgradebaar. ;)

inderdaad een mooi systeem, misschien kun je er een amd graphics kaart indoen om amd stream te kunnen gebruiken?
er zijn al videobewerkingsprogramma's die dit ondersteunen ik dacht adobe premiere cs 4 ook.

Ik zou zeggen je leeft nu, en de i5 2400 maakt van die proccesor op het moment gehakt en voor het zelfde budget haal je een i5 2500. Maar dat is natuurlijk je eigen keuze ;) Voor de rest lijkt me het een super systeempje

Bedankt voor jullie snelle reacties zal eens naar die amd stream kijken

Heb nog even rondgekeken en vond een 470GTX van EVGA bij alternate voor niet veel meer geld.
Dus nu is het eigenlijk de keuze tussen de samenstelling in me eerste post en deze --->
98esno.png

Hij komt op ongeveer 20 meer uit maar na het lezen van enkele fora blijkt dat het verschil tussen de 460 en 470 toch vrij groot is.
Graag reacties op welke van de twee de betere koop is.

de HD6950 staat een plaatsje hoger dan de GTX470 met weinig puntenverschil, booya :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan