Multimedia toetsen instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmiej93

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2009
Hey,
Op mijn laptop (ASUS N71Jv) zitten een aantal mm-keys. 1 'harde' los op de case,
harde_toetsen

en 4 'zachte' op de pijltjestoetsen.
pijltjes

Ik wil deze toetsen graag gebruiken voor iTunes, maar helaas werkt dat niet.
(mmkeys.dll is aanwezig maar werkt niet)
Eerst opende al deze toetsen een media-player van Asus, deze heb ik verwijderd. Daarna opende alle toetsen Windows Media Player. Aangezien ik deze toch nooit gebruik, heb ik deze uitgeschakeld. Nu openen de toetsen niets meer. Het zou fijn zijn als ik op een of andere manier met een van deze toetsen iTunes kan openen en het programma met alle toetsen kan bedienen. Ik heb al aardig wat snelkoppelingsprogramma's geprobeerd, maar deze pakken de toetsen niet, aangezien de ene hard is, en bij de andere werken ze niet met Fn ingedrukt.
Op de laptop staan een aantal Asus drivers, namelijk:

1. ATKOSD.exe
  2. ATKOSD2.exe *32
Volgens mij was er nog een programma maar dat zie ik zo snel niet staan in taakbeheer. Deze programma's hebben helaas geen manier waarop ik de opties of iets dergelijks kan aanpassen.

Info:
iTunes is het standaardprogramma.
Merk: ASUS
Model: N71Jv
iTunes versie: 10.1.0.54

Redenen om niet WMP te gaan gebruiken (Ik weet dat iemand het toch gaat proberen).
Geen automatische positie-onthouder (of hoe je het ook wilt noemen) bij podcasts.
M.a.w.
Als je podcast nog niet afgelopen is onthoud WMP niet waar je gebleven bent, iTunes wel.

Als iemand iets weet,
Alvast bedankt.

Tim

Ps. Ik hoop dat ik jullie niet verveeld heb met mijn lange post. :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan