multimediacontroller

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannr1

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2008
hallo,

als ik de pc opstart is het eerste wat ik te zien krijg nieuwe hardware gevonden multimedia controller. hij wil dan dat ik iets instaleer, maar ik zou niet weten waar dat op zou staan. op de recovery dvd dus niet want dat doet ie al vanaf dat ik de pc opnieuw instaleer. daar vraagt hij dan 3x om omdat ik natuurlijk op anuleren druk.
kan iemand me zeggen hoe ik dat venster voor altijd de laan uit kan sturen of hoe ik dit kan oplossen. daardoor start de pc natuurlijk langzamer op en dat wil ik niet.

met vriendelijke groet, dannr1.

Vertel wat je allemaal aan afwijkende beelden (foutmeldingen) ziet in het apparaatbeheerscherm?

hoi,

nou, ik zie geen foutmeldingen. hij zegt dat ik iets moet instaleren de mutimediacontroller. windows installer zegt dat. tot 3x toe.
maar heb niks waarvan ik dat moet instaleren. geen cd rom diskette niks.

Moederbord CD drivers (oorspronkelijk met de machine meegeleverd toen deze nieuw was).

ik heb de pc gekocht bij office center 4 jaar terug. het is er zo een die voor geinsltaleerd was. de enige cds die ik erbij heb is van word 2002 en de printer die ik toen meteen erbij kocht. andere cds heb ik niet. heb zelf een recovery cd gemaakt toen en een herstel cd maar die hebben nix met het moederbord te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan