MultimediaPC 800 euro (gezocht)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sims2teun

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2004
Berichten
66
Hoi allemaal,

Ik ben opzoek naar een nieuwe PC. Ik wil er af en toe een game op spelen, maar ben geen die hard gamer die alles op de hoogste kwaliteit hoeft te spelen. Wel wil ik (als voorbeeld) GTA 4 erop kunnen spelen.

Ook gebruik ik redelijk vaak Photoshop (CS3), maar videobewerken doe ik verder niet. Daarnaast nog de gebruikelijke dingen als internet, maar dat spreekt verder voor zich.

Stilte is verder niet echt belangrijk, hij mag (als het echt nodig is) best wel wat geluid maken.

Het assembleren heb ik graag door de winkel al gedaan.

Een monitor, muis, toetsenbord etc. heb ik al, het enige wat ik nodig heb is de kast zelf. Ook heb ik al een besturingssysteem, dus die hoeft er ook niet meer bij. Overige software heb ik ook al.

Verder wil ik graag nog deze dingen:

DVD lezer/brander
Multicard reader
Harde schijf circa 500GB
netwerkkaart ingebouwd

Kan iemand mij hiermee helpen? Ik heb al gekeken naar deze ( http://www.dixons.nl/De_online_wink...+Pavilion+p6130+computer.7113695/default.aspx ) computer, maar de videokaart is (volgens mij) te zwak om echt games op te kunnen spelen.
 
Kijk eens hier.

Anders kan je ook bij de andere systemen kijken, bij elk systeem staat er bij wat de sterke en minder sterke punten zijn.
Alles wordt zonder scherm en zonder os geleverd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan