Multimediatoetsen uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick_Klein

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Hallo,
We hebben hier een KB-1150 multumedia keyboard (trust) met multimedia toetsen. Allemaal heel handig, eentje alleen niet. Met 1 druk op deze knop en de computer gaat uit. Hoe kun je deze uitschakelen? Het liefts alleen deze, de andere multimediatoetsen mogen aan blijven:)

alvast bedankt.

Geplaatst door Raymond Bos
1 Toets????
Hm...lijkt mij niet mogelijk eerlijk gezegd.
Het is wel mogelijk, dit kan met m'n microsoft toetsenbord beneden, er zat een klein programma'tje bij waar je al je toetsen kon instellen. Dus dan zou je hem kunnen veranderen.

OF je pakt een schroevendraaier, maakt je toetsenbord open. Ga je naar de 'printplaat' en zorg je ervoord dat hij geen signaal meer kan doorgeven :) en tadaa ook opgelost

Ja een schroevedraair had ik je ook nog wel kunnen vertellen. En wat jij bedoeld, daar moet je programeerbare knoppen voor hebben. Vaak is de knop om uit te schakelen een standaard voorgeprogameerde knop!

Heb even het bijgevoegde boekje opgezocht en er zit inderdaad een "PC uit" knopje op.
Er wordt niet bijgezegd hoe je dat kunt uitschakelen.

Geplaatst door A.J.
Heb even het bijgevoegde boekje opgezocht en er zit inderdaad een "PC uit" knopje op.
Er wordt niet bijgezegd hoe je dat kunt uitschakelen.

Dus?? ;)

Dus fluoriserend oranje verven en er afblijven............................

via het configuratie scherm, kun je ook je sneltoetsen op je keyboard veranderen,
Bedoel ik heb ook van die handige knopjes, en ik kon ze wel omzetten naar iets anders of niets.

maar weet niet of je dit ook met de uitknop kunt doen

en anders zou ik voor de optie verven kiezen, maar dan rood en een bescherkapje eromheen met een gele sticker met fire erop, hehe krijg je nog leuke reacties voor als er andere mensen achter zitten.

achter de pc bedoelde ik dan.
(of voor de bijdehandjes, het is voor de pc ):cool:

Uit de handleiding voor dit toetsenbord:

Voor het correct functioneren van de Computer afsluit knop moet de BIOS Advanced Power Management "ACPI" ondersteunen.

Misschien biedt dat een aanknopingspunt om hem uit te schakelen.

Groetjes,

Pieter

Geplaatst door takumi
via het configuratie scherm, kun je ook je sneltoetsen op je keyboard veranderen,
Bedoel ik heb ook van die handige knopjes, en ik kon ze wel omzetten naar iets anders of niets.

maar weet niet of je dit ook met de uitknop kunt doen

Dan lijkt dit me de beste oplossing.:P
Ik had al even in configuratiescherm gekeken maar ik kon niks vinden. Hoe wilde je dat dan precies doen?

Geplaatst door Pieter Arntz
Uit de handleiding voor dit toetsenbord:

Misschien biedt dat een aanknopingspunt om hem uit te schakelen.

Groetjes,

Pieter

had ik inderdaad ook gevonden en even overal gekeken enzo, maar was ook niks te vinden.

Kijk eens in Configuratiescherm > Energiebeheer > tabblad APM

Let op. Het kan zijn dat je hiermee meer uitzet dan je wilde.

Groetjes,

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan