multiplayer met hamachi

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroendew

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Hallo,

ik heb hamachi en ik wil fifa en AOE2 multiplayer spelen masar da werkt niet. weet iemand hoe dat moet in FIFA 2008 en AOE2?

nou ik wil het bij die spellen. En ik doet het bij AEO2 via LAN en bij Fifa via direct-ip

Je geeft veels te weinig informatie.
Als je naar de dokter gaat omdat je pijn hebt dan zeg je toch ook waar je pijn hebt.

Hoezo doet hij niet?
Wat gebeurd er precies.
Welke stappen heb je genomen?

Je moet dus precies zeggen wat er gebeurd. Hij doet het niet zegt niks. Zeggen het werkt niet omdat mijn tegenstander mij niet op de lijst ziet als ik een spel begin (zoiets b.v) is veel nuttiger.

Laatst bewerkt:
oke, we zijn met z'n 2en we gebruiken beide hamachi.

Bij FIFA wil ik via direct-ip spelen en dan klikken we op Host en dan kan die niet verbinden en als we op verbinden klikken werkt het ook niet, en ook niet als de ene op host en de andere op verbinden klikt.

bij AOE2 maakt er een spel aan en de andere klikt dan LAN en dan gaat die zoeken maar hij vind dan geen game??

Is deze info beter?

Daarmee bedoel je dat de een een kanaal heeft gemaakt en de ander dat kanaal heeft gejoined?

Bij FIFA kan ik echt vrijwel niet helpen. Ik heb het spel niet dus ik kan ook niet kijken hoe het er uit ziet.

Het kan door de firewall komen.
Klik eens allebij bij hamachi op de ander en dan op ping.

Hoi,

Hetzelfde probleem heb ik ook gehad, had de laatste versie van Hamachi en kon met een aantal spellen niet meer over LAN gamen.

Ik heb Hamachi gedowngrade naar versie 1.0.1.3 en alles werkt weer!

Misschien moeten jullie hetzelfde even doen

Groetjes,

René

Online gamen

Hallo,

Ik ben al bijna 3 jaar in het bezit van het spel AOE2 Age of kings. Nu heb ik tijdens deze 3 jaar getracht online te spelen. Deze week heb ik geprobeerd om via het LAN? netwerk te spelen met me broertje. Natuurlijk niet gelukt, vanwege het vastlopen bij het aanklikken van het LAN logo bij de multiplayeroptie.

Ik heb veel informatie van internet gehaald over welke stappen ik moet doen wil ik online kunnen spelen, maar het is me tot nu toe nog niet gelukt!!!
Zou iemand mij stap voor stap kunnen uitleggen hoe ik kan komen tot het spelen van een multiplayergame via een site en via het lokale netwerk hier bij mij thuis, want dat is volgens mij superverslavend om te doen en heb momenteel teveel tijd!

Ik hoop dat iemand zo behulpzaam is om mij te helpen!

Groeten Daniel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan