multiplescreens?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fratty

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2010
hoi,

ik heb gister een nieuwe monitor gehaald voor mijn pc en ik kwam tot de ontdekking toen ik hem aansloot en windows opstartte dat mijn pc het als een tweede monitor ziet en dus de taakbalk, de bureaubladpictogrammen en alle andere vensters buiten mijn scherm zet. ik heb al geprobeerd de oude monitor weer aan te sluiten om te zeggen dat ik maar 1 monitor gebruik helaas krijg ik op datbeeldscherm hetzelfde probleem. als iemand me hiermee kan helpen graag!

Bureaublad --> rechtermuisknop "Schermresolutie"

Daar kun je alle instellingen wijzigen

Bij het bovenstaande kun je de "monitors" van links naar rechts slepen en de hoofdmonitor aangeven.

wow bedankt voor de snelle reactie maar die optie heb ik niet. ik werk op windows xp pro sp-3.

Dan moet je niet "screen resolution" hebben, maar naar de volgende plek gaan.

Op het bureaublad met rechts klikken > eigenschappen > instellingen.

Laatst bewerkt:
kom ik niet bij, alle vensters plaatst hij buiten het beeldscherm dus die kan ik niet aanklikken. inclusief configuratie eigenschappen e.d

Misschien deze optie aanstaan: moet het staan Geopende vensters in standaart beeldscherm en dus niet het eerst volgend beeldscherm. Dus doe eens veilig modus als je opstart na bios F8 doe en dan doe je opstarten in veiligmodus met netwerk mogelijk heden, want dan kan je ons altijd om hulp vragen. Dan doe je even alles zo zetten zoalshier boven word vermeld.

Hopelijk werkt het nu weer en dan kan je alle stappen over nieuw doen.

Misschien de kabel even uit PC halen kan ook helpen en dan kijkenw ant dan herstelt al de velden ook boven staande hoeft misschien niet helemaal maar kan wel als je er geen vertrouwen in hebt.

Nic.

Laatst bewerkt:
moet ik dus mijn resolutie aanpassen in veeilige modus en daarna pc rebooten? ik heb dat al geprobeerd en dat helpt niet.

Nee kabel van ander scherm eruit en op scherm 1 doe je alles even goed zetten en dan kan je weer bij configuratie scherm en al die andere dingen.

kabel uit mijn oude scherm in mijn nieuwe scherm en dan resolutie instellen?

dat gaat dus niet werken, de kabel zit vast in mijn beeldscherm en krijg je er niet uit. het is niet zo'n schroef ding.

Haal hem dan uit de PC(dat moet wel kunnen meestal zit deze kabel aan de achter zijde)

Welke Videokaart heb je, waarschiijnlijk zit daar een stuk extra software erbij. Met deze software kun je de resolutie en multiplescreens instellen.

nvidia 5500GT

128MB volgens mij.

als ik rechtermuis klik op het bureaublad kan ik wel kiezen uit nvidia controlpanel, maar hij plaatst hem ook buiten beeld. en als ik het in veilige modus start kan ik mijn beeldschermresolutie neit opslaan.

Herstelt hij de instellingen voor een 1 Monitor, En dan weer M2 erin en dan moet je de rest weer doem zonder alles er buiten te laten gaan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan