• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Multiselect in een Pivottable

• Onderwerp starter Onderwerp starter AABE
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

AABE

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Geacht forum,

ik will van de gegevens in de pagefield een multiselect maken zoals dit kan in de rowfield.

Weten jullie hoe dit moet?

mvg,

Aat

Beste AABE,

Bij een pagefield kun je maar één keuze maken: alles, of één item.
Jouw vraag kan door in je brontabel groepen te maken in een hulpkolom. Maar erg flexibel is dit niet.
Een tweede optie is velden nesten in je draaitabel, maar dan is het geen pagefield meer.
Andere opties kan ik zo niet bedenken.

Groeten,
Richard

Beste AABE,

Bij een pagefield kun je maar één keuze maken: alles, of één item.
Jouw vraag kan door in je brontabel groepen te maken in een hulpkolom. Maar erg flexibel is dit niet.
Een tweede optie is velden nesten in je draaitabel, maar dan is het geen pagefield meer.
Andere opties kan ik zo niet bedenken.

Groeten,
Richard

Ok Bedankt.....

Misschien beetje late reactie, maar kom de vraag toevallig tegen bij het zoeken naar iets anders. Als je dubbelklikt op de naam van het page field (in de pivot zelf) krijg je de lijst en kan je een multiple selectiemaken d.m.v. de CTRL toets. Vreemd genoeg werkt de shift hier niet. Dus ik hoop dat je niet te veel categorieën hebt.

Misschien beetje late reactie, maar kom de vraag toevallig tegen bij het zoeken naar iets anders. Als je dubbelklikt op de naam van het page field (in de pivot zelf) krijg je de lijst en kan je een multiple selectiemaken d.m.v. de CTRL toets. Vreemd genoeg werkt de shift hier niet. Dus ik hoop dat je niet te veel categorieën hebt.

Bedankt voor de tip....

Aat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan