Music guess

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vrekstok

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2009
Hallo allemaal!

Ik zoek een programmatje voor de computer die kan raden welk nummer opstaat.
Je start het programmatje en start het nummer, en het programmatje weet welk nummer er opstaat.

Weet iemand wat ik bedoel?

Groet, Jorik

om iets te herkennen ben je gegevens nodig ,om te vergelijken.

dus alle liedjes ter wereld ,in iedere taal,en in iedere uitvoering (rock,disco ,a-capella, instrumentaal enz)
en in iedere kwaliteit (op singles kunnen krassen zitten) afgespeeld op iedere snelheid,life of studio,-kortom in iedere denkbare uitvoering- moeten in een databank zitten on te worden herkend en vergeleken.

Het enige wat in de buurt komt is o.a. window media player ,die kan op titel indien er een code is meegeleverd het album of artiest er bij halen .

Ik denk niet dat er een programma - dat audio op deze manier moet herkennen- bestaat .

om iets te herkennen ben je gegevens nodig ,om te vergelijken.

dus alle liedjes ter wereld ,in iedere taal,en in iedere uitvoering (rock,disco ,a-capella, instrumentaal enz)
en in iedere kwaliteit (op singles kunnen krassen zitten) afgespeeld op iedere snelheid,life of studio,-kortom in iedere denkbare uitvoering- moeten in een databank zitten on te worden herkend en vergeleken.

Het enige wat in de buurt komt is o.a. window media player ,die kan op titel indien er een code is meegeleverd het album of artiest er bij halen .

Ik denk niet dat er een programma - dat audio op deze manier moet herkennen- bestaat .

Eigenlijk bedoel ik een programmatje zoals Shazam voor je mobiel. Je start het programmatje en je legt je mobiel bij de speaker. dan wacht je even en je mobiel zegt welk nummer er aanstaat.

Jorik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan